Tijdens de persconferentie in Eurodisney zaterdagavond stelde Musicitems de vraag wanneer 's werelds beste deejay opnieuw voor een set naar ons land komt. Daarop antwoordde Tiësto dat er een kans bestaat dat hij op 28 mei een set zal draaien in België. Het management bevestigde dat die datum aangekruist staat voor ons land maar meer details werden er niet vrijgegeven. Onze redactie vernam eerder deze week dat er plannen waren om een concert van Tiësto te organiseren in een Belgisch voetbalstadion maar naar verluidt zou die denkpiste niet haalbaar zijn omwille van de vrees voor de besschadiging van de grasmat. We houden je natuurlijk op de hoogte via Musicitems!
laten we het hopen, wel dag na mayday en examens voor velen
Apr-18-2005 14:52
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
mooi
Apr-18-2005 16:42
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Hey X-Tune, welcome back
Apr-18-2005 16:48
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Pumaz
Hey X-Tune, welcome back
Alleen zal het waarschijnlijk weeral stampvol zitten (Versuz-scenarios ), en de inkomprijs zal ook niet laag zijn, minstens 20€ denk ik, wss zelfs meer....
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks
Apr-18-2005 17:25
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by Aurélie
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks
Dat zou zijn
Apr-18-2005 17:28
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Aurélie
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks
Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets...
Originally posted by Aurélie
Rui da silvaaaaaaaaaaa
Zonder twijfel
Apr-18-2005 17:31
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Location: Leuven
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets...
Op zijn forum kan je stemmen.
laatste tussenstand (getal = aantal stemmen):
17 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
12 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix)
12 Cass & Slide - Perception (New vocal mix)
12 Kamaya Painters - Far From Over
11 Billie Ray Martin - Honey (Chicane club mix)
10 BT- Mercery and Solace (BT 12'' mastermix)
9 Salt Tank - Eugina (Michael Woods remix)
9 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand chillas mix)
8 Nalin & Kane - Open Your Eyes
7 Ballroom - 4 Am (Marc O' Tool remix)
7 Lange - I Believe (Dj Tandu remix)
6 Rui da Silva - Touch Me
5 Cabala - Dark Blue
4 Solar Stone - Solarcoaster
4 Tiesto - Sparkles
4 Coast 2 Coast ft. Discovery - Home
4 Chiller Twist - Strings Ultd. (Shelley mix)
3 Max Graham - Airtight
3 Gouryella - Walhalla
3 BT - Dreaming (Lucid's 12"mix)
2 Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
2 Starecase - Faith (Loafer remix)
1 Marc Vision - Time Gate
1 Yahel & Dj Miss T - Going Up
1 Tasexperience -Tantrix
1 Jericho - Personal Reflecxion
1 Mekka - Diamondback
1 Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs mix)
Releaseparty nog altijd niet uitverkocht, is dan ook geen reclame voor gemaakt. Lijkt me nog altijd de betere keuze: niet als sardientjes in een blik opeengepakt wat ongetwijfeld het geval gaat zijn in een Belgische club en geen hitjespubliek.
/me thinks back at Dutch Dimension 020202
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1