Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Einde Hemkade nabij!
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001
Einde Hemkade nabij!

Hierbij wil ik mededelen dat Qlubtempo 10 Tracid Traxxx edition is afgelast.

Ik verwijs jullie door naar de volgende link: http://nu.nl/document?n=47515&

Echt zwaar kut dit weer! Ik had me zo verheugd op dit feest!

Zouden we met zijn allen wat kunnen doen hiertegen?

Burgemeester vermoorden ofzo?

Of een klachten inzending doen?

Wat zeg nou zelf als er op de A4 een auto ongeluk is waar 2 doden vallen, halen we dan ook de hele snelweg maar weg?????

Dit is echt weer bezopen!!!

Wat kunnen we doen???

Old Post Nov-21-2001 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001
Re: Einde Hemkade nabij!

quote:
Originally posted by mido

Burgemeester vermoorden ofzo?

Dat zal niet zoveel helpen denk ik, heb je zelf denk ik mee rlast van

Old Post Nov-21-2001 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Q-Dance zei zelf dat het wél doorging, maar dan van 18:00 tot 02:00 hmmmmmmmmmmmmmmm

Old Post Nov-21-2001 16:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

vanavond ff naar Q-dance luisteren denk ik...

Old Post Nov-21-2001 17:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Ja lekker tot 2 uur kinderfeestje houwe, DAN BEGINT HET FEEST PAS ECHT!!!!!!!!!!!

Vuile ambtenaren, net zoals in de arena.....alcohol verbod...schijt op man, en al die tyfus bobo's wel lekker aan de alcohol!!!!!! oprotten die vuile uitbuiters, beetje verzieken voor de rest, en maar geld vangen, kuthomo's

Old Post Nov-21-2001 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

En wat ik nog erger vind.

Dat is dat mens dat dood is gegaan nog een politie agente was ook.
Die naar de geruchten GHB met alcohol gebruikt had. En er gaat nog een gerucht bij dat een collega van haar in coma ligt en nog een collega bijna in coma om dezelfde rede.

Ik weet niet of het waar is.

Ik weet ook niet of ze in dienst waren.

Maar het blijkt in ieder geval dat de mensen die er zogenaamd tegen zijn zelf ook die zooi gebruiken en nu zullen diezelfde soort mensen dit van ons afpakken?

Ik kan er met mijn pet niet bij in ieder geval. Maar goed wie ben ik?

Old Post Nov-21-2001 18:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by mido
En wat ik nog erger vind.

Dat is dat mens dat dood is gegaan nog een politie agente was ook.
Die naar de geruchten GHB met alcohol gebruikt had. En er gaat nog een gerucht bij dat een collega van haar in coma ligt en nog een collega bijna in coma om dezelfde rede.

Ik weet niet of het waar is.

Ik weet ook niet of ze in dienst waren.

Maar het blijkt in ieder geval dat de mensen die er zogenaamd tegen zijn zelf ook die zooi gebruiken en nu zullen diezelfde soort mensen dit van ons afpakken?

Ik kan er met mijn pet niet bij in ieder geval. Maar goed wie ben ik?

Waren het niet administratieve medewerkers??

en over enkele of 1 collega(s) kan wel kloppen.. ook zoiets gehoord..

en mooi kut ja!

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Nov-21-2001 18:27 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Het is op zich onzin om die tent dicht te doen, want die minder intelligente mensen (zeg maar gewoon idioten) gaan gewoon lekker ergens anders heen.
Dus met andere woorden, het probleem verplaatst zich, en heb je er niks aan om die tent te sluiten.

Maar ik snap die mensen van de gemeente ook wel. Daar krijgen ze een slechte naam, ziekenhuizen overvol, waardoor mensen die voor een operatie gepland stonden, kunnen opzouten, en weer op de wachtlijst kunnen.
IS DAT EERLIJK, DAT IEMAND MOET STERVEN OMDAT ER EEN OF ANDERE IDIOOT ZICHZELF NAAR DE KLOTE WIL HELPEN MET PILLEN.

ik denk het nie, denk daar maar eens over na.

En kom nou niet met die onzin aan dat dit niet zo is, want het is gewoon zo en dat is een feit!!!!!

Als je nie zonder die pillen leuk op stap kunt, ben je TRIEST.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-21-2001 18:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

uit de NRC

Burgemeester Zaandam beperkt feesttijd
'80 procent is aan de pillen'

Burgemeester Vreeman van Zaanstad besloot vandaag de eerstkomende feesten in De Hemkade beperkingen op te leggen.

Door een onzer redacteuren

ROTTERDAM, 21 NOV. Dansfeesten in Zaandam mogen voortaan van acht uur 's avonds tot twee uur 's nachts gehouden worden. Burgemeester Vreeman denkt namelijk dat problemen die zich rond het uitgaansgebied aan de Hemkade (voorheen Fundustry) hebben voorgedaan, voortvloeien uit de lange duur van de feesten. ,,Die mensen houden het alleen zo lang vol door pillen te slikken.'' In een maand tijd zijn twee bezoekers aan feesten hier overleden nadat ze drugs hadden gebruikt.

De burgemeester wil het maximum aantal bezoekers terugbrengen van 4.000 naar 2.800, opdat het toezicht verbetert. Daarnaast moet de medische hulp worden uitgebreid: er moeten een arts, een verpleger, medicijnen en apparatuur aanwezig zijn. Op dit moment zijn er alleen EHBO-posten op de feesten. Elk weekend komen gemiddeld twee tot drie feestgangers terecht op de intensive care van het plaatselijke ziekenhuis.

Na vier feestavonden volgens de nieuwe richtlijnen, zal de burgemeester een definitief besluit nemen over de toekomst van De Hemkade. ,,Als er dan nog problemen zijn, moeten we weer met elkaar om de tafel gaan zitten. Als het dan beter gaat handhaven we de maatregelen.''

Denkt u niet dat vroegere sluiting het probleem alleen verschuift?

,,Dat zou kunnen, maar ik ben verantwoordelijk voor deze gemeente. De mensen slikken pillen, om het dansen vol te houden. Als de feesten eerder ophouden, hoeven mensen minder te gebruiken.''

Levert een vroeg sluitingsuur geen gevaar op voor de openbare orde?

,,Dat is de verantwoordelijkheid van de ondernemer, hij kan bussen inzetten. In de stad is dat ook zo geregeld. Daarbij moet iedereen die uitgaat zelf zorgen dat hij thuiskomt, door een auto te regelen of een taxi.''

Zouden strengere controles op drugsgebruik niet helpen?

,,Dat doen we al. Op dit moment controleren wekelijks vijftien veiligheidsmensen op drugsbezit, maar zij zijn er niet in geslaagd het systeem waterdicht te maken. Uit onderzoek is gebleken dat tussen twee en vier uur in de ochtend 60 tot 80 procent van de bezoekers aan de pillen is. We zullen wel blijven controleren, maar dit moet waarschijnlijk in combinatie met voorlichting gebeuren. Toch is ook dit in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van de ondernemer.''

Vindt u de gevolgen van drugsgebruik in het uitgaansleven dan die van alcohol?

,,Alles in het leven is aan risico's onderhevig. In Zaanstad hebben we geen problemen door alcoholgebruik. Naar het industrieterrein waar de Fundustry ligt, gaat ieder weekend permanent een ambulance. Die heeft nog nooit gereden voor iemand die te veel had gedronken.''

Old Post Nov-21-2001 18:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

quote:
Originally posted by raoel
Het is op zich onzin om die tent dicht te doen, want die minder intelligente mensen (zeg maar gewoon idioten) gaan gewoon lekker ergens anders heen.
Dus met andere woorden, het probleem verplaatst zich, en heb je er niks aan om die tent te sluiten.

Maar ik snap die mensen van de gemeente ook wel. Daar krijgen ze een slechte naam, ziekenhuizen overvol, waardoor mensen die voor een operatie gepland stonden, kunnen opzouten, en weer op de wachtlijst kunnen.
IS DAT EERLIJK, DAT IEMAND MOET STERVEN OMDAT ER EEN OF ANDERE IDIOOT ZICHZELF NAAR DE KLOTE WIL HELPEN MET PILLEN.

En kom nou niet met die onzin aan dat dit niet zo is, want het is gewoon zo en dat is een feit!!!!!

Ik ben het wel voor een deel met je eens maar toch ook weer niet.
Want het probleem gaat zich verplaatsen.

Je gaat illegale feesten krijgen en dan wil ik de gevolgen helemaal niet meer overzien. Zeker met al die troep die je op de markt heb.

En in alle waarschijnlijkheid had het in dit geval niet eens met pillen te maken maar met GHB.

En ik mag toch aannemen dat iedereen die GHB gebruikt toch inmiddels de gevaren daar wel van kent.

Bijvoorbeeld de hoeveelheid van het gebruik en de alcohol erbij.

Old Post Nov-21-2001 18:57  Netherlands
mido
God is a DJ, So am I

En ik gebruik zelf ook wel eens wat. En als je je pillen gewoon laat testen. En het van bekende neemt en niet van een wild vreemde wat ik dus veels te vaak op feesten zie.

En wat misschien nog het belangrijkste is dat je je zelf in de hand kan houden. Neem dus niet meer mee dan dat je wilt gebruiken op een avond. Dan kan het in princiepe helemaal geeen kwaad. Als je je zelf maar in de hand weet te houden.

Old Post Nov-21-2001 18:59  Netherlands
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by raoel

ennuh.. hoe zit dat dan met alcohol?
gebruik je dat soms ook nooit?

wel consequent blijven dan he.

Last edited by Jukx on Nov-21-2001 at 20:03

Old Post Nov-21-2001 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Einde Hemkade nabij!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2005 House Tune - Vocal Sample Says "House Music" over and over [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback2nd Gen - Musicians Are Morons (Original Mix) [2013]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:41.

Forum Rules: