|
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ממש תודה שמע המחמאות
איזה מין צורת דיבור יש לך ?
על הפנים ממש...(אני לא יגיד)
קח דוגמא אדם כמו מורן הוא לא יגיד למישהו בפנים שהוא מכיר(חיים אינטרט)
שמע הטראק שלך על הפנים כולם שונאים אותו לא מעניין לאף אחד...
הוא אומר לא כל כך אהבתי תמשיך וכו וכו...
בן 20 ציפתי ליותר בגרות |
מה שאתה לא מבין.... חמור.... הוא שאני מתכוון לפתח קריירה מזה
וזה שפתאום בא אליי איזה פלצן ואומר לי שהוא ייקבע לי אם אני מתאים לחו"ל... מרתיח ת'דם
אתה לא יודע איך זה כי אתה לא רציני בקשר לזה אבל אני כן!
בגלל זה אני לוקח את זה אישית (2tall...), כי אני לא ייתן לאף אחד לומר לי אם אני מתאים לפה או מתאים לשם!!!!
ברור???
ועוד משהו... ניגנתי כמעט בכל מודעון, מקום עם שם תותח בדרום... מהפורום בבאר שבע ועד חוות היען באילת
לחשוב שאם הייתי גרוע... לא היו מזמינים אותי שוב ושוב ושוב... נכון???
והנה בא לו איזה ילד אדיוט שאין לו מה לעשות ואומר לי שהוא יגיד לי אם אני מתאים לחו"ל או לא..
שאלה לי אלייך...
תיקלטת פעם במועדון עם שם?
אם כן מה המקסימום שקיבלת להופעה?
בוא אני יגיד לך משהו
בחוות היען קיבלתי 1500 דולר לסט
וזה היה עוד כחימום של ניק וורן!
בקיצור, לפני שאתה זורק לי עוד משפטי חוכמה, תחשוב טוב טוב עד כמה אתה מבין בנושא!
אם אין לך שום דבר לתרום לנושא אני מציע שתשב בצד ותסתום ת'פה!
|