אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....
מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש
וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש......
Nov-28-2001 13:19
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
ein kmo bamba
shel osem
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Nov-28-2001 13:34
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
Mars
הכי בן זונה בעולם
אבל יייקקקקררררר!!!!
___________________
Nov-28-2001 13:51
DJ_BoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה.
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E
Nov-28-2001 14:00
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....
החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM
ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר......
Nov-28-2001 14:26
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DJ_BoN אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה.
אני זוכר שנסעתי עם חברים בחופש לאילת
אחד בא עם סטוק של טוב טעם
זה באמת טעים...
וזה גם זול
אבל זה לא הכי טעים (זה בין הטעימים)1
גם צ'אק זה טעים
Nov-28-2001 14:27
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
Sneakers Rule!!!!!
Nov-28-2001 15:48
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
הממממממ יש מלא
טוב טעם זה טעים זה לא הכי טעים תמיד היינו צוחקים על זה וקונים את זה
הכי טעים אין דבר
יש טעמי יש סילי במבה כיפלי גריל דני שובבני קינדר אין אחד ספציפי
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-28-2001 16:48
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
Re: החטיף שאתם הכי אוהבים....
quote:
Originally posted by Dj Moriano אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....
מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש
וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש......
אני לא מכיר יש את זה בקניון שבעת הכוכבים כי אני הולך לשם היום...?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-28-2001 16:51
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by DJ-Energy Sneakers Rule!!!!!
תודה שהזכרתה את זה, כבר שכחתי שיש לי חבילה מלאה, אני הולך לקחת אחד...
Nov-28-2001 18:13
ProjectFive
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Humus Land
איל כמו פסק זמן שוקולד לבן
אין!@
___________________
Michael
Nov-28-2001 18:54
Dj Black
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel
מה אתם מתווכחים בכלל
למרות שאני לא מכיר את הטים טם
אני יכול להגיד לכם שסניקרס ומארס
זה שני החטיפים שאני הכי אוהבבבב.....אתם מביאים לי חבילה שלמה של
mini
אני גומר אותה תוך דקה