Ik speelde juist een plaat, bekeek hem is van nader en wat ziet men oog, das van freaking mike...
Op het label van J00f
e-tronic - the glass house. (en switch off)
tis een bangelijke schijf, wat psy achtig!
Ik wist niet dat hij volledige producties op andere labels uitbracht (de laatste jaren hé)
Ben er zo van verschoten dat deze een post verdient imHo
Jun-22-2005 16:46
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
the glass house vindek ma platte kak eigenlijk. En ja imodium helpt er bij mij ni tegen. De B-kant (swith on) vind ik daarentegen wel nice...
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-22-2005 16:48
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
ik vind the glass house een schitterende plaat! Maar ik zou het nu niet echt psy-achtig noemen. Het doet me eerder denken aan die sound van Haak (hoe die stijl ook mag noemen).
Jun-22-2005 17:38
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Naar het schijnt is dat echt zo'n plaat die simpel klinkt op ne stereo, maar een geweldige bom is op de dansvloer
Stel u voor, den Bert de klootzak van Temptation Island, en dan nog hier opt forum
mja 'k heb het niet gevolgd ma wel één aflevering gezien en da was idd klootzakkerig maja heb intss gehoord dat die twee niet eens meer bij mekaar waren dusja...
fantastisch
Jun-22-2005 22:44
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Ik wil maar zeggen:
Bertn = Bert
Bertn's avatar = Sven uit Temptation Island
Dus ze hebben niks met elkaar te maken, behalve een diep respect van Bert voor de mannelijkheid van Sven
Sven ruled, die gast heeft gedaan gelijk er al zoveel gedaan hebben in de vorige afleveringen.
Neuken die handel, die zijn er toch voor daar. (niets slechts tegen _andere_ vrouwen)
Legale prostitutie verdoezeld
Jun-22-2005 22:51
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
spijtig, had anders wel zin in wat gezever met een 'bekende' kerel
Jun-22-2005 22:53
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
verdikke, mijn dekmantel ontmaskerd
nee, ik vind dat de loser van het jaar wel een plaatsje verdiende in mijn avatar