___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Aug-14-2005 17:36
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
כן מה לעשות זה התחיל
הכי מרגיז אותי הקטע הזה של החמאס עושה מסיבות וחאפלות
___________________
Aug-14-2005 17:51
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
כושלאמאמאשלהם שיתפנו מה קרה חיילים צריכים ללכת לפנות אותם?
וואלה היום אמרו לי סופית שלא צריכים חייל כמוני שםםםם
Aug-14-2005 18:01
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
יאאלההה קצת פיצוחים לשבת עם חברים בסלון..
Aug-14-2005 18:04
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה
Aug-14-2005 18:04
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
התנתקות קות קות קות קותתתתתת, התנתקותתתתת
(יש פה עוד מישהו שרואה עולמו של רנו פסקל?)
דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק...
Aug-14-2005 18:14
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by KrazyDJs
דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק...
יעבור אם יש שם אנשים שבאו בראש כמוני
אמרתי מההתחלה שעוד היה לי ראיון
אני בא לשם מי שעומד לי בדרך אני ישבור לו תפנים כלא מעצר על הזין שלי גם ככה אין לכם מקום בכלא ולא תשלחו אותי כי יהיה חסר לכם חייל
זה אחד הסיבות שגרמו להם לא לרצות אותי חח
Aug-14-2005 19:21
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
בעיה בעיה ההתנתקות הזאת רוב הסיכויים שזה יסתיים ברע - יענו במידה ותהיה התנתקות מוחלטת הערבים עדיין יעשו בעיות
לדעתי בסוף התהליכים של שרון אם הבני זונות לא משתפים פעולה - להשמיד תמזדיינים
Aug-14-2005 19:54
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
כל ההפגנות האלה וכל הבולשיט הזה בגלל שלאנשים משעמם בארץ
אז הם מחפשים קצת אקשן
Aug-14-2005 21:55
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה
הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול
Aug-14-2005 22:26
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by yahel222
הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול
מי שחכם לא הולך לשם
ובוא תשמע סיפור
יש לי בגף 20 חיילים
ניסו לשלוח הרבה אנשים
כל אחד בסוף הבינו שלא כשיר לזה
הגיעו אלי ואל חבר שלי
לא רוצים אותי בגלל בעיות משמעת ופטורים שיש לי
חבר שלי הוציא גימלים
זה ששלחו במקומי דפק נפקדות
היום סופית ויתרו על הגף שלנו והחליטו שגף לוגיסטיקה לא יצא למשימה עקב אי כשירות החיילים