|
| quote: | Originally posted by eXeTik
הישנה:

הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה
הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי 

וכן... אני עובד גם על אבאטאר מתאים
תודה על כל התגובות
|
יצא נורא מורכב וממש פצצה, עם מה עשיתה אותה? פוטושופ? פילטרים מבחוץ?
|