Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
!!!אני שונא שזה קורה
בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם...
טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!!
set Tracklist:
--==========--
1. kimball collins - imagination (k90 remix)
2. Deluxe - Closer to the sky (original mix)
3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix)
4. marco v - godd (original mix)
5. oliver lieb - metro (us mix)
6. DJ Nukem - Instinct (Original mix)
7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
9. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix)
12. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix)
14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
15. joker jam - innocence
טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!!
___________________
Dec-21-2001 11:33
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
Re: !!!אני שונא שזה קורה
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם...
טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!!
set Tracklist:
--==========--
1. kimball collins - imagination (k90 remix)
2. Deluxe - Closer to the sky (original mix)
3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix)
4. marco v - godd (original mix)
5. oliver lieb - metro (us mix)
6. DJ Nukem - Instinct (Original mix)
7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
9. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix)
12. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix)
14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
15. joker jam - innocence
טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!!
אחי.. אל תדאג
זה עוד יבוא לך יש לך זמן
Dec-21-2001 11:38
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
סבבה לך, ת'אמת אני לא חושב שזה מעניין.
בצחוק
באיזה תוכנה השתמשת ? או שעשית עם סידי / ווינל ?
___________________
Never again.
Dec-21-2001 11:47
s0undw4v3
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel
אחי! סט נחמד
אבל פעם הבאה תעשה הקלטה קצרה ותבדוק שהכל בסדר - ואז יצא פצצות
ובאמת- איך עשית? סידי?
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
Dec-21-2001 12:01
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
שמתה שתי טראקים של דלוקס...יפה... הוא בטח ישמח לראות את זה
Dec-21-2001 12:33
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
השתמשתי בסידי...
השתמשתי בשתי טראקים של דלוקס, והוא אמר ש
closer to the sky
היה מיותר...
הוא יפה לדעתי, השני אבל יותר הסגנון שלי...
תורידו שווה
___________________
Dec-21-2001 15:32
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב
טראקליסט פצצה דרך אגב...
___________________
Dec-21-2001 17:39
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
quote:
Originally posted by eXeTik לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב
טראקליסט פצצה דרך אגב...
לפחות זה יצא לי טוב...
אהה, וגיליתי שהתוכנה שלי גם דיי דפוקה למה זה קרה בעוד מיקסים שהקלטתי איתה...
(total recorder)
אבל זה גם בגלל שהרמקולים של המע' יותר מלאי בס כמו במועדון אז ששומעים את זה במחשב זה נורא מדויק...
___________________
Dec-21-2001 18:51
eran
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Israel
לא נורא אחי...
הייי...
זה קרה גם לי
יותר מפעם אחת
האמת שכמעט תמיד..
אבל לא נורא.. אני עדיין מתחיל
ואולי גם אתה
בסוף זה יוצא כמו שרוצים....
Dec-21-2001 19:17
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
לפחות זה יצא לי טוב...
אהה, וגיליתי שהתוכנה שלי גם דיי דפוקה למה זה קרה בעוד מיקסים שהקלטתי איתה...
(total recorder)
אבל זה גם בגלל שהרמקולים של המע' יותר מלאי בס כמו במועדון אז ששומעים את זה במחשב זה נורא מדויק...
אם כבר אתה משתמש בתוכנה אז נסה את
Mix Meister
כרגע סיימתי איתה סט של 80 דקות, חילקתי אותו ל21 טראקים (לקחתי איזה 3-4 דקות מכל טראק כדי שיהיה יותר מגוון)
ואני צורב ת'סט עוד מעט...
עוד מה ששמתי לב שאחרי ששומעים את זה בדיסקמן או במסיבה בווליום גבוהה זה נשמע בהרבה יותר טוב... למרות שאת הסט הזה עשיתי עם רמקולים נורמלים, ATP3.
Dec-21-2001 19:58
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
אגב אני יוריד עכשיו את
Total Recorder
נראה מה זה התוכנה הזאת....
Dec-21-2001 20:01
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
זה לא משהו התוכנה הזאת...
אני לא ממליץ לכם להוריד...
אני השתמשתי עד עכשיו ב
cool edit 2000
אבל אין לי את הקראק...
ואין לי כוח להוריד...
אז אני יחפש את זה...
זה כולו תוכנת הקלטה פשוטה...
קול אדית לעומת זאת היא תוכנת עריכה יותר טובה...