 |
|
|
|
 |
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: De Vecht
|
|
|
Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo één als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter...
|
|
Dec-21-2001 15:45
|
|
|
 |
 |
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: De Vecht
|
|
|
sorry je hebt gelijk. Dat was in my memories
ik was ook al in de war met die nummers
ach blond natuurlijk
|
|
Dec-21-2001 15:50
|
|
|
 |
 |
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: De Vecht
|
|
|
mmm das fraai. Zodra als dat uitkomt ga ik eglijk een dvd speler kopen, of anders een computer waar er een in zit. Of misschien moet ik de baas maar eens zop gek krijgen dat hij weer een nieuwe computer voor me koopt. Dan zorg ik wel dat er een DVD speler inzit
|
|
Dec-21-2001 18:05
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:39.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|