Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Mix Inside] petit mix au passage
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003
[Mix Inside] petit mix au passage

Voici un petit mix sans trop de prétention, au départ je l'ai fait parce que j'ai squatté ta dimanche dernier et que j'ai chopé des trucs sympas et que j'avais des tracks plus vieilles à mettre aussi...

La tracklist sera certainement connue de tous, mais le but c'était de me faire un mix à écouter, de ce que j'aime.

Je vous le propose, desfois que certains apprécient...

Je sais qu'il est pas parfait techniquement néanmoins si vous avez des remarques à faire n'hésitez pas....

Cà se passe [[ LINK REMOVED ]]

Tracklist:

01 - GOLDRUSH - Early days
02 - RECLUSE - Emotional void
03 - RADIATE BAYVIEW - Breeze
04 - CONJURE ONE - Extraordinary ways (Antillas club mix) Merci Stan, elle est énorme effectivement
05 - DRIFTDREAMER - The first flight (Underwater higher priority rmx)
06 - ANGELSTYLE - Oceancreme
07 - DJ DANJO & ROB STYLES - Duende (Signum rmx)
08 - GEORGES HALES - Phoenix
09 - FACTORIA - Kissed by an angel (Arksun rmx)
10 - ELEVATION - Ocean rain (Robert Nickson rmx)
11 - ACUES vs ELITIST - Zonderland (Club mix)
12 - BART CLAESSEN - Playmo (1st play)
13 - BUBBLE FISH - Echoes from Alaska (Dave 202 rmx) feat Grace - Not over yet

Vous me direz que j'ai déjà mis la 13 sur mon dernier mix, je sais mais je voulais me la remettre avec le vocal en plus

Old Post Nov-12-2005 02:04  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002
Re: [Mix Inside] petit mix au passage

quote:
Originally posted by rafon3
Je vous le propose, desfois que certains apprécient...

lol, of course

j'aime beaucoup l'énergie qui se dégage de tes sets.

En DL.

Old Post Nov-12-2005 10:52  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Yo l'ami, m'en vais jeter un coup d'oeil, ou plutot donner de l'oreille a ton set, j'ai besoin d'un set bien pêchu pour reviser mes cours, un Rafon Live @ Home Craponne [12-11-2005] devrait faire l'affaire

en DL, work in progress

Old Post Nov-12-2005 11:15  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Sympa la tracklist rafon

dl en cours ... ... ... ...

Old Post Nov-12-2005 12:26  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Je DL ça égualement !

Old Post Nov-12-2005 12:46  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

c'est du bon gars, les 3 premieres tracks sont bandantes

j'ai un peu de mal avec les vocales du CONJURE ONE mais avec plusieurs ecoutes ca doit passer je pense. Je prefere largement Insider à Ocean creme, dommage que personne ne parle de ce morceau.

apres ca se laisse ecouter

quand j'entend ca je me dis "putain que je suis nul"

Old Post Nov-28-2005 11:09  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _
c'est du bon gars, les 3 premieres tracks sont bandantes

j'ai un peu de mal avec les vocales du CONJURE ONE mais avec plusieurs ecoutes ca doit passer je pense. Je prefere largement Insider à Ocean creme, dommage que personne ne parle de ce morceau.

apres ca se laisse ecouter

quand j'entend ca je me dis "putain que je suis nul"

Merci
T'exagères un peu à la fin

Sinon tu bosses plus pour pouvoir poster un lundi matin ou c'est ton jour de congé???

Old Post Nov-28-2005 11:34  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

oups j'avais complétement zappé ce thread. oubli réparé, DL en cours

Old Post Nov-28-2005 11:46  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Les banques travailler le lundi mdrrrrrrrrrrrr =)
Y travail jamais eu

Old Post Nov-28-2005 11:47  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

exact repos lundi

Old Post Nov-28-2005 12:23  Suriname
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

bon set dans l'ensemble, ca se laisse écouter sans probleme. technique irreprochable en tt cas
par contre, à la fin mon oreille a du mal à apprécier le BUBBLE FISH - Echoes from Alaska (Dave 202 rmx) feat Grace - Not over yet, ca va vraiment pas ensemble je trouve

Old Post Nov-28-2005 14:00  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

megadownloading right now

Old Post Nov-28-2005 15:56 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Mix Inside] petit mix au passage
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAngelina - Pictures of you [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoogwai - "Neon" (Original Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:31.

Forum Rules: