Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
Goeiemorgen lin , lekker geslapen? hier kan je je eerste post doen =) Welkom op et forum
nu ben ik eindelijk niet meer 'alleen' hiero w0000t
xxx en tot morge