Originally posted by Henkie_henk Jaaaa volgende keer cheet ik ook mee...
whaaaahaaaaa dan hak ik joe helemaal in de pan henk
net als gistermiddag ha'k DIK gewonne van jullie allemaal, 9 punten!
so phear me
Jan-03-2002 08:42
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
ik d8 dat m5.. juist de master triviant gozert was..??
naja.. M5.. als ik weeres in de starlight ben.. gaan we naar de vrouwtjes toe.. en dan ga ik vertellen hoe jij altijd wint met "John" zn Trivia bot op irc.. dan leg jij uit wat IRC is en ik leg uit hoe mensen zon bot gebruiken en daarna.. gaan we het hebben over ftps..
Om heel eerlijk te zijn: hoe minder bots hoe beter.
Je kunt mij echt niet wijsmaken dat al die 20 bots die in het kanaal zitten er zijn om het kanaal te beschermen. Om de mensen te beschermen die er niks te zoeken hebben ja!
1, misschien 2 Bots zijn al genoeg voor alles, met een aangepast zero tolerance scriptje en klaar is kees.
Kben trouwens terug van 2 dagen geen internet; er was een telefoonkabel gebroken in de rimboe, en die kpn lullo's repareren niet zo snel .
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
k vin t wel lachen maar dan wel in een eigen kanaal anders wordt er echt veels te veel gespamd , net zoals gistre (16000 lines) )
en M5 is echt tha master die gast typt nog sneller als zijn eigen schaduw
cheerz
yarnie
Jan-03-2002 10:51
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Nee, trivia sucks echt.
Als je dan toch een bot doet, doe dan een GOEDE, en niet eentje die vette fouten maakt! Hij is heel onvoorspelbaar. De ene keer moeten voornamen er wel bij, dan weer niet. Hij geeft soms ook gewoon echt foute antwoorden, en sommige vragen komen 2x achter elkaar.
Conclusie, het is een KUTbot!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-03-2002 11:17
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ik vind het wel vet hoor
Oooooooooh ja!!!, Blik heeft dit potje gewonnen w00t w00t!!. Blik's totaal is 44 punten!
Oooooooooh ja!!!, Blik heeft dit potje gewonnen w00t w00t!!. Blik's totaal is 59 punten!