|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd? |
geintje om het forum wat het meest gebruikt word te sluiten, kan ik de lol niet zo van inzien
en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:
meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.zo! |
ja, echt iedereen was het er mee eens, er waren al wel 10 mensen die het er op dit moment mee eens waren
op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!! |
er zijn zo vaak threads over dat de sfeer ff minder is en dan word het beter, dat is niet alleen in dit forum, maar dat zie je ook in de andere forums (fora whatever). Op het moment dat Snuggle die thread maakte was het ook leuker op IRC, was gewoon een feit, maar dat betekent niet dat dit voor altijd zo zal blijven.
en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier.... |
oh ja, ik ben het echt altijd met swamper eens en met de andere buitenlandse TA's, ik heb vaak genoeg grote rellen gehad hier......
een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:
"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!
zo! |
Hoera, pleur je nu dan op.......