|
| quote: | Originally posted by Chrono|one
Ja ik weet het, het zelf ook firewall enzo. 7kb is echt vaag weinig dacht dat het veel meer zou zijn. Ik weet trouwens echt zeker dat ik meer dan 50kb/s download heb.
Erm in iedergeval bedankt voor de info, ik kom er wel uit. |
Wat de providers doen is alles in kbit weergeven terwijl het in werkelijkheid draait op kbyte, dus een 8ste ervan.
Er staat dan bv:
download ===>> 512kb/s
upload ===>> 64 kb/s
maar dat moet je dus nog ff delen door 8 en dan zit je op het werkelijke getal 
Dus men denkt altijd dat het supersnel is, maar dat is dus niet zo.
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|