|
Samma här med släkt utomlands.
Så klappar för farsan, morsan, syrran och bröderna. Typ... fast bröderna förtjänar inget för de har aldrig köpt nått åt mig. 
Har noll koll vad man ska köpa. Syrran får oftast hjälpa mig med presenter till morsan o farsan. Sen är det till henne, vilket oftast är såhär typsikt jobbigt att komma på.
___________________
      
      
      
insignificant cor member alliance
|