Varför nöja sig med en resa till Åre när man kan åka till skidbackarna i Dubai och samtidigt få en solsemester på köpet? Två flugor i en smäll!
Världens största inomhus skidanläggning har nyligen öppnat i Dubai.
Mer bilder här:
Träffade en som jobbat där nyligen och han sa att det var en otrolig känsla att åka snowboard inomhus och samtidigt blicka ut från panoramafönstren och se den brännande heta öknen
Dec-11-2005 15:45
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Wicked shite!
Dec-11-2005 16:01
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
fyfan va häftigt!
dom är rätt sköna där nere, det dom inte har det bygger dom, å dom kan fanimej bygga vad som helst också. Dom bygger ju hela städer på en gång när dom känner att det behövs
Ja Dubai är något utöver det vanliga. Inte nog med att man redan håller på att bygga 4 enorma konstgjorda ö-samhällen utan också världens högsta byggnad som ska vara dubbelt så hög som Empire State Building.
Det enda problemet med Dubai är att det blir sjukt varmt där på sommaren. Stekande het vind och man vågar sig inte ut. Gäller att springa gatlopp mellan varje luftkonditionerad byggnad.
Fascinerande land utan tvekan!
Har redan bestämt mig för länge-sedan...att när jag blir mångmiljonär ska jag kosta på mig en långresa till Dubai
Dec-13-2005 00:03
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005
hoho.. jag firade faktiskt nyårsafton i dubai (förenade arabemiraten iaf..). det var väldigt trevligt. medan folket spydde i flygstolarna gjorde vi oss redo för att byta från det thailändska flygplanet till det spanska (eller nåt). jag råkade kika på klockan, och det var nu 2005. tre minuter av det nya året hade gått, men det enda jag kände var en stank av uppkastad mat.
Dec-13-2005 02:54
rawbound
DeepLovin'
Registered: Dec 2005
De har ju på tok för mycket pengar där nere alltså.