|
| quote: | Originally posted by Donna
ofcuz bedoelt ie dat,commercie is ook veel breder dan dat,in principe is er in de trancewereld weinig meer NIET commercieel.
En techno kan ik gewoon nog steeds niet waarderen,wat ik daarin mis is de emotiemeuk wat in de trance wel zit,en dan hou ik ook echt wel van een flink potje hardtrance ook,dus gaat me niet om soft of hard ofzo,maar om de afwisseling in de sound,dat vind ik bij techno missen,dat vind ik zo'n eentonige rotherrie,word r agressief van en zo oogt t publiek vaak ook vinnik |
ok, this does it!
ik ga op zoek naar een andere sig.. allles wat ik zeg wordt gerelateerd aan techno!

maar goed, nu we dan toch off topic bezig zijn.. techno agressief?? absoluut niet! er is juist superveel groovy en tribal techno. mensen als Gaetano Parisio, Marco Carola, Cari Lekebusch, Ben Sims, Rino Cerrone, Carl Cox.. maken en draaien juist allemaal vrij swingende muziek.
Agressief publiek?? dan ben je volgens mij nooit op een techno-feest geweest want de mensen zijn daar juist allemaal heel erg relaxed.. en dan bedoel ik niet een ID&T feest, want die trekken altijd fout publiek.. maakt niet uit wat voor muziek er gedraaid wordt.
Last edited by Jukx on Jan-16-2002 at 18:29
|