Registered: Apr 2001
BNN IQ-Test
Wie heeft er gekeken en meegedaan met de IQ test die daarnet op Bnn was? Vond het niet echt moeilijk had alleen wat moeite met die taal dingen in het begin, aar die reeksen en getallen had ik haast allemaal goed, ook omdat ik dat op school veel krijg dit jaar en voorgaande jaren met wiskunde. Ik had 62 van de 72 vragen goed en daarmee een IQ van 139 op een schaal van 150. Ben benieuwd wat jullie hadden
Jan-16-2002 23:24
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Lol ja cheaten kunnen we allemaal
139 is echt superhoog dat had volgens mij de beste uit de zaal ook ofzo.
IIG, ik had 120, niet slecht,- en medelotgenoot-WvG, wij gaan een feestje bouwen cuz we're the best!
LOL, ik ben ooit een keer "gemeten" en had toen een IQ van 109 ofzo, maar m'n EQ is veel hoger en daar draait het om.
Tis altijd leuk dat als mensen zogenaamd een hoog IQ in zo'n test halen er dan mee gaan pronken.
Sja, tis maar goed dat niet iedereen een hoog IQ heeft, wil niemand meer vuilnisman ofzo worden.
Last edited by eXos on Jan-17-2002 at 01:02
Jan-17-2002 00:49
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Henkie_henk ik had 12
das feel
(dit is me 1500e post zie ik net! op naar de 10.000!!!)
en me naam is veranderd...
Jan-17-2002 01:02
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
HUH, moest je die vragen be-antwoorden dan
Jan-17-2002 07:32
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik heb niet meegedaan, maar ik ben natuurlijk wel slimmer dan die kansloze mensen zoals Regilio Tuur en Irene van der Laar....... als je ook ziet wat voor beroep die hebben
Jan-17-2002 11:35
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by Blik ik heb niet meegedaan, maar ik ben natuurlijk wel slimmer dan die kansloze mensen zoals Regilio Tuur en Irene van der Laar....... als je ook ziet wat voor beroep die hebben
Mevr. v/d Laar is echt niet dom hoor. Zeheb ook VWO gedaan alleen is toen als model gaan werken. En wat maakt het ook uit, ze heb meer geld dan jij ooit bij elkaar zal hebben. Toch handig als je mannetje Wessel van Diepen heet
En Regilio, sja... die heb zoveel klappen op z'n kop gekregen dat ie niet instaat is om in zo'n korte tijd die vragen te beantwoorden.
Jan-17-2002 11:40
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Sja, , wil niemand meer vuilnisman ofzo worden.
Je moet niet meteen boven aan je ladder beginnen Peter, zoiets moet groeien....
Jan-17-2002 12:20
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mevr. v/d Laar is echt niet dom hoor. Zeheb ook VWO gedaan alleen is toen als model gaan werken. En wat maakt het ook uit, ze heb meer geld dan jij ooit bij elkaar zal hebben. Toch handig als je mannetje Wessel van Diepen heet
En Regilio, sja... die heb zoveel klappen op z'n kop gekregen dat ie niet instaat is om in zo'n korte tijd die vragen te beantwoorden.
mvr. van der Laar had anders wel een score van 84...... en dat geld kan me weinig schelen op dit moment, wie weet hoeveel ik later ga verdienen
Registered: Apr 2001
Even voor de duidelijkheid ik heb niet vasl gespeeld ofzo daar heb je verder toch nix aan en idd zoals al gezegd was aan IQ moet je ook niet teveel waarde hechten het is leuk om te weten, maar het zegt nix over je toekomst ofzo