|
het weekend was wel weer ok (zacht uitgedrukt)
naar zon lokale tent geweest, verwachte eigenlijk (om met henkie-henks woorden te spreken een vieze boerenneuktent, maar was echt een gave tent!!! kwam daaro om 23.45 aan (toch een normale tijd dacht ik zo): waren er net een man of 10 binnen !! ik denk: nou, hier mag wel wat wezen als er zo weinig volk is, of het mag wezen dat het normaal is: dat was dus zo, meeste volk kwam pas ver na twaalven binnen.
het programma: saturdaynight dance party, en ik moet zeggen, het was weer feest!! iedereen blij, geen sjaga face gezien, veel goeie muziek (meeste trance, af en toe wel afgewisseld met een slechte plaat of ander genre) maar het meeste was echt top, zekers toen het na vieren werd: meer dan een uur lang stampen op progressive stuff!!! woei, toen maar weer es op huis aangeraced (maat zat een beetje te klagen over zun nek nadat die sukkel van de trap was geflikkerd , dat moe'j natuurlijk ook nie doen).
rest van 't weekend niet zoveel bijzonder; auto poetsen, smorgens slapen (je moet dat toch een keer doen ofnie) en nog een verjaardagje gehad .
greetz kolkiewolkie