|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סבבה...
לפני כמה ימים נשארתי ער ורציתי לראות את זה...
פתאום היה את השכנים ששכנים הזמזדיין הזה
תןוקעים את החרא הזה בכל שעה... כמו את לחיי האהבה...
דרך אגב... יכול להיות מצב שצילמו באקו לסצינה ביום שישי
למה ראיתי כל מיני אנשים עם מצלמות מסתובבים שם |
גם אני היה איזה איש אחד עם דיגיטלית, אבל הוא צילם תמונות
לדעתי זה ל
XTRA
___________________
Never again.
|