|
Re: Re: Re: Sommartid
| quote: | Originally posted by Pjox
Varför är det störande? 
Jag tycker det är ganska så bra att ha. Lite mer ljus på kvällen |
ja precis! Det är bättre att det är ljust på kvällen än på morgonen när man ändå sover...
BTW, tänkte på en sak igår... det va ljust vid halv sju här i stockholm och idag kommer det då att vara ljust vid halv åtta, fan vad skumt det känns eftersom vi fortfarande har så mycket snö
___________________

www.myspace.com/christianohman
|