Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > All info om Ibiza
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Arrow All info om Ibiza

Kan vi samla all info om Ibiza här?
Typ vart man bokar resa, hittar boende, klubbar, etc etc ALL info på ett och samma ställe! Inga jag vill dit eller något sånt... endast info som andra kan behöva.

Är ni med Ibiza freaks??

Old Post Jan-30-2002 15:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Billigt boende

Svar från en tjej om billigt boende:

Gå ner till båthamnen, det har blivit populärt för folk att ta färjan över så många familjer står där nere med skyltar om rum i mindre familjelägenheter o liknande

Old Post Jan-30-2002 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Färjan

Vägen till Ibiza kan mycket väl gå till på alternativa och billigare sätt. Ta en resa till Alicante och ta båt över, det tar cirka 3 timmar och kostar runt 100 kronor per person. För övrigt har Alicante ett rätt okey klubb liv på sommaren, över 100 barer och STORA klubbar med många dansgolv o mycket bra trance musik, fast å andra sidan, Ibiza är Ibiza

Man kan ta båten bland annat från Alicante, Barcelona eller vilken ö som helst i Balearerna, det är relativt billigt ca. 100-200 kr

Last edited by Gaby on Jan-30-2002 at 16:37

Old Post Jan-30-2002 16:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
303
mdmaddict



Registered: Sep 2001
Location: The last train to Lhasa

yup jag skall ta båten över...men från Italien iofs.

Old Post Jan-30-2002 18:58  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy



Registered: May 2001
Location: Stockholm
Arrow IBIZA

Ibiza är och förblir planetens party plejs nr 1.
Personligen tycker jag en helkväll på ön bör se ut så här:

Middag på Bambuddah Grove (Djävligt cool krog på vägen mot San Rafael. Lite dyrt, men mycket snyggt inrett & god mat, supertrevliga människor).

Uppvärmning & klimax på ..... Ja du gissade rätt! AMNESIA

The place to be....................

Afterhours på "DC10". Klubben som är precis så som Space var en gång i tiden (innan 3.000 rödflammiga valar från de brittiska öarna började invadera stället varje kväll). Ligger på vägen till Salinas nära flygplatsen. Öppnar 06.00 .... om jag minns rätt .

Greetz
NordLight

Old Post Feb-03-2002 22:33  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Thumbs up

Så Nordlight, som den helt brutala Ibiza-veteranen du är, hur tar du dig dit i sommar? Riktigt jobbigt att det inte finns några svenska researrangörer i år...

Vad är billigaste i förhållande till bekvämaste sättet att ta sig dit?


___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Feb-03-2002 23:42  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy



Registered: May 2001
Location: Stockholm
Arrow Resor

quote:
Originally posted by Vitryss
Så Nordlight, som den helt brutala Ibiza-veteranen du är, hur tar du dig dit i sommar? Riktigt jobbigt att det inte finns några svenska researrangörer i år...

Vad är billigaste i förhållande till bekvämaste sättet att ta sig dit?


Hehe - veteran - kanske det

Jag har aldrig åkt med en svensk researrangör. Brukar boka flyg med Iberia och då mellanlandar man antingen i Madrid eller Barcelona. Flygresan ligger vanligtvis runt 3.000 - 4.000:-. Skulle flyget mellan Madrid/Barca och Eivissa vara slut finns det gått om mindre bolag som flyger flera gånger varje dag. Alla kan du boka härifrån.

Båten har jag aldrig åkt. Den tar ändå många timmar och risken finns att den ställs in pga väder. Prisskillnaden mellan båt och inrikesflyg t/r är max 600:- och det är det helt klart värt.

Hotell, lägenheter & hus kan ni hitta i länken nedan.

IBIZA SPOTLIGHT


Så häng inte läpp pga av svenska researrangörer....
Everything's gonna be alright !

Greetz
NordLight

Old Post Feb-04-2002 07:36  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL



Registered: Feb 2002
Location: Katrineholm, Sweden



http://www.raremusicfinder.com/forums/attachment.php?s=&postid=8848

Old Post Feb-04-2002 10:28 
Click Here to See the Profile for Leifi Click here to Send Leifi a Private Message Visit Leifi's homepage! Add Leifi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
Re: Resor

quote:
Originally posted by NordLight



Så häng inte läpp pga av svenska researrangörer....
Everything's gonna be alright !

Greetz
NordLight



Var på ön ska man bo


___________________
Ohm Nama Shivaya

Old Post Feb-04-2002 13:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL



Registered: Feb 2002
Location: Katrineholm, Sweden
Re: Re: Resor

quote:
Originally posted by Ravesquad



Var på ön ska man bo


hotell.

Old Post Feb-04-2002 13:35 
Click Here to See the Profile for Leifi Click here to Send Leifi a Private Message Visit Leifi's homepage! Add Leifi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Re: Re: Re: Resor

quote:
Originally posted by Leifi


hotell.


reallllllly....

Nu kanske det var så att Ravesquad undrade VAR på ÖN man skull bo, eller vad tror du Leifi?

Jag satsar på mitt alternativ.


___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Feb-04-2002 15:01  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL



Registered: Feb 2002
Location: Katrineholm, Sweden
Re: Re: Re: Re: Resor

quote:
Originally posted by Vitryss


reallllllly....

Nu kanske det var så att Ravesquad undrade VAR på ÖN man skull bo, eller vad tror du Leifi?

Jag satsar på mitt alternativ.



ja kom då!!!
j/k

Old Post Feb-04-2002 15:20 
Click Here to See the Profile for Leifi Click here to Send Leifi a Private Message Visit Leifi's homepage! Add Leifi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > All info om Ibiza
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with this tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZ Bias - "Neighbourhood" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!