WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
ik weet dat je er ondertussen al schijtziek van bent geworden van dat huwelijk enzo, maar toch ff een thread erover. Het is morgen al, wat vinden jullie er nou van dat het zo opgeblazen word en dat die pa van maxima niet mag komen?
ik vind het echt de grootste onzin die er is eigenlijk, wat maakt het nou uit wat die gozer in het verleden gedaan zou hebben, het gaat er toch om wat die zegt en wat die nu doet, hij heeft al gezegd dat die er spijt van had dat die ooit minister van landbouw geworden is onder het videla-regime.....
wat vinden jullie ervan, en gaan jullie morgen kijken natuurlijk.....??
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|