|
| quote: | Originally posted by Optimus
ik werk van 11-16, vandaag mocht ik lekker om 15 uur al weg , kreeg dat uurtje wel uitbetaald (€8 x 150% tel uit je winst). |
8 euro per uur, das geen kattepis , wat moe je daarvoor doen??
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|