Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Steve Lawler 24 Maj!!!!!
KRISTI FLYGARE -ONSDAG 24 MAJ PÅ GÖTA KÄLLARE
MONDAY BAR SESSIONS MED STEVE LAWLER & AUDIOFLY
TIDER:
23.00-01.00 : Audiofly
01.00-04.00 : Steve Lawler
MONDAY BAR SESSIONS
GÖTA KÄLLARE
Folkungagatan 45 (T-bana Medborgarplatsen)
Öppet 22-04.
Ålder 20 år i dörren men 18 på förköp
Entré 300kr. Förköp 250kr
Förköpsställe:
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Biljetterna släpps måndag 24 april
detta går bara inte att missa, när Lawler är på besök är jag också på besök där
___________________
Apr-20-2006 11:42
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Cooolt Är ganska sugen på att dra dit oxå
Apr-20-2006 13:31
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden
det är rätt lätt att man kommer infinna sig där, lawler är enorm
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
Originally posted by fe_maLe
ohh, Lawler här i lilla sthlm, hunnit fylla 18 då så detta borde man ju inte missa
Din första mondaybarfest hoppas lawler spelar nice då... ingen trance direkt men bra lär det bli
Apr-26-2006 16:51
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Stockholm
Hm.. för mkt fester nu fan haha ! .. mitt bankkonto lider, utgång den här helgen, Grodan nästa helg, kryssning efter det, Paris 17maj .. å Lawler veckan därefter .. grr
grodan ikväll spelar ju cirez-d aka pryds ... tråkigt att man jobbar 06.10
Apr-26-2006 17:38
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by mr_fisken
grodan ikväll spelar ju cirez-d aka pryds ... tråkigt att man jobbar 06.10
fan att man inte bor i sthlm behöver verkligen ett grodan här runt hörnet...
ska bli intressant att se halva sthlm trängas på grodan när Howells lirar i sommar
___________________
Apr-26-2006 17:42
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
har aldrig varit på grodan, men hört att det är en väldigt liten klubb, fast ändå en av dom bästa... varför försöker dom inte göra den större då?