CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]
jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavalshits zoals deze
Ik ga vandaag 1 dag carnaval vieren!!
Ik wordt strax om 15:00 uur opgehaald door een vriend van me! Hij is alleen thuis dus we gaan bij hem met een aantal lui alvast een Pre-Party bouwen!!
Rond 21:00 uur gaan we naar Arnhem om het feest voor te zetten!
En morgen ga ik om 15:00 op weg om op tijd te zijn voor Dj Moguai die om 17:00 uur begint te draaien
Veel plezier allemaal!
Feb-10-2002 12:10
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]
quote:
Originally posted by Blik jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavalshits zoals deze
ps: als je carnaval nie leuk vind ga dan vooral niet replyen, maak je ons allemaal blij mee denk ik
Waar vier jij dan carnaval waar ze dat sorrt platen draaien???
Greetz Muppet
Feb-10-2002 12:14
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Re: Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]
quote:
Originally posted by Muppet
Waar vier jij dan carnaval waar ze dat sorrt platen draaien???
Greetz Muppet
In de Gompie natuurlijk
(petrus, je bent een mongool, je post is gedelete, als je het hier niet mee eens bent stuur je maar een PM ofzo. volgens mij staan er ook genoeg threads die mij niet interesseren.....)
Registered: Sep 2001
ik heb gistere voor et EERST van mn leve gecarnavald was niet echt uitgedost met vage kleding maar ik heb me zeker wel vermaakt in Breda wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden want et was vrij koud en dat de laatste trein naar Dordt dan weer zo vroeg ga (5 over half 1 ofzo)
et leukste vind ik et toch wel in suyckerkist en in de trein op de terug reis...nog nooit zon agressieve zwerver gezien whahah
iedereen in de trein: hij is een hondelul
moetie maar niet met de zitplank van zn stoel (ja geen gein) gaan gooien en gaan zeggen dattie ons op gaat eten in rotterdam en onze darmen verscheurt en weetikveel
maar volgend jaar in australie gak zeker nog een x-tje carnavallen
Carnaval is super! gister van 3 tot 1 geparty-d en strakjes ga ik weer loos
zeker auw
Feb-10-2002 13:27
aphex
Het luie zakje mens, enzo
Registered: Jun 2001
Ik voel me ZWAAR achtergesteld hier in het hoge noorden, wij hebben alleen de syberische klompenweek en de aardappel-boeren-feest-zuip-neuk-en-kots-weekend, nou niet echt activiteiten om voor naar huis te schrijven (wel voor TA ofcuz) Dus wie breng carnaval naar het noorden???
Feb-10-2002 13:32
Sandman
Motorcycle addicted
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by John ik heb gistere voor et EERST van mn leve gecarnavald was niet echt uitgedost met vage kleding maar ik heb me zeker wel vermaakt in Breda wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden want et was vrij koud en dat de laatste trein naar Dordt dan weer zo vroeg ga (5 over half 1 ofzo)
et leukste vind ik et toch wel in suyckerkist en in de trein op de terug reis...nog nooit zon agressieve zwerver gezien whahah
iedereen in de trein: hij is een hondelul
moetie maar niet met de zitplank van zn stoel (ja geen gein) gaan gooien en gaan zeggen dattie ons op gaat eten in rotterdam en onze darmen verscheurt en weetikveel
maar volgend jaar in australie gak zeker nog een x-tje carnavallen
EDIT: dat nummer is trouwens heel gek
In Breda is het altijd gezellig!!!
Nee ik ben niet in de suykerkist geweest.. Was een beetje te druk. Moesten w88 totdat er iemand naar buiten ging voordat er weer iemand anders naar binnen mocht. Daar hadden we geen zin. We stonden al namelijk met een zere droge keel te w88
Het was goed feesten gister. Vandaag nog, morgen en dan is ut weer een jaartje w88 voor me.
Sandman
Feb-10-2002 13:49
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
HAHA, dat nummer is echt lachuhh
Feb-10-2002 13:54
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ah, je hebt m'n post verwijderd zie ik.
naja, dan hier nog maar een keer.
quote:
Tis een Trance forum Blik, dus allemaal leuk en aardig.
MAAR WAT MOETEN WE ERMEE!!!!!!!
Ik heb de schurft aan carnaval en alles wet ermee te maken heeft en vindt het allemaal maar een diep trieste schijnvertoning van een paar mafkezen die het rest van het jaar niet LOS durven te gaan en nu deze 3 dgn wel ineens.
Dus pleur je carnaval meuk ergens anders neer en val ons er niet mee lastig.
Gegroet
Feb-10-2002 13:07
Op een forum mag je zowel positief als negatief reageren op een thread, onthou dat ff. En als m weer verwijderd kom dan met een PM met een grondige uitleg
Feb-10-2002 15:08
WTB
slowPoster
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by John ...wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden ...
Dat heet toch polonaise ? Dat schijnt gebruikelijk met carnaval te zijn maar dat weet ik niet zeker want ik heb het nog nooit gevierd.
WTB.
PS: !_PeTrUs_! heeft alle recht om in deze thread zijn (negatieve) mening over Carnaval te geven. Als je niet wilt praten over of Carnaval wel of niet oké is negeer je toch gewoon zijn post. Censuur toepassen door zijn post te verwijderen gaat mijns inziens wat te ver. Nederland is toch een vrij land (waar discriminatie gelukkig nog steeds verboden is )