tzijn zelf almaal de grootste racisten... door gsm's en fietsen te pikken geven ze vele mensen geen andere kans dan vb te stemmen.
mjah, moete we da siteje serieus nemen kunnen het misschien aanklagen wegens racisme
May-29-2006 08:20
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ja, laat ons die site vooral allemaal serieus nemen en nog wat kakken op allochtonen
May-29-2006 08:22
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Laat ons vooral geloven dat moslimfundamentalisten die Vlaanderen en het Nederlands haten een blog gaan maken in het Nederlands: http://www.rwina.com/
Maw denk allemaal eens na en kijk eens verder dan uw neus lang is ipv ineens te geloven wat erop staat. Da's duidelijk gemaakt om olie op het vuur te gooien, en blijkbaar slagen ze er toch in, want er zijn mensen die het geloven.
quote:
Originally posted by domineesje
heb toch twijfels
en dan nog? alsof er geen verschillende extreem-rechtse racistische sites bestaan waarop vlaamsche mensen spreken over "alle makakken dood" enzovoort?
May-29-2006 08:36
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Het zouden verschrikkelijk dwaze kloten moeten zijn moest het echt zijn, dat ze zo iets op een publieke website te zetten. Dus ik geloof ook niet 100% dat het door vreemdelingen is gemaakt geweest...maar over de ideologie die op die site verwoord word, denk toch dat er meer zijn die een gelijkaardige gedachte hebben dan dat we bewust van zijn...ik hoop van niet (misschien dan wel niet zooo extreem)...maar het is niet de eerste keer dat ik zulke zever hoor. Had een tijdje geleden een interessant gesprek hierover met een lerares die op pensioen was die zei dat tussen de eerste generatie vreemdelingen die naar hier kwamen der al sommigen waren die gewoon weg zeiden dat ze binnen enkele jaren als gingen gaan overnemen en veroveren...met een korreltje zout te nemen natuurlijk...maar toch
T'is spijtig dat die minderheid (hoop ik toch) van die idioten het verkloot voor hun broeders met betere bedoelingen.
Btw congrats Gert Ge zijt nu officieel den ouwe pe van't BETA forum
May-29-2006 08:39
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Bertn
en dan nog? alsof er geen verschillende extreem-rechtse racistische sites bestaan waarop vlaamsche mensen spreken over "alle makakken dood" enzovoort?
jawel... daar heb je een punt op!
al bij al, mijn mening is, laat vlaams belang (op dat vlak) ne keer doen, zullen wel veranderingen zijn
quote:
Originally posted by Xilver
Ach mens
van vlees en bloed
May-29-2006 08:55
Bertn
aka B!rD
quote:
Originally posted by domineesje
al bij al, mijn mening is, laat vlaams belang (op dat vlak) ne keer doen, zullen wel veranderingen zijn
NOOIT
May-29-2006 08:59
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Ne marokaan zal zichzelf nooit beschrijven als "makak" natuurlijk
Wie het ook geformuleerd heeft, is een zielige medemens...