Ik overweeg dit jaar eens een kijkje te gaan nemen, heb er een hoop leuke verhalen over gehoord. Wat vinden jullie ervan? En zijn er nog aanraders ofzo?
Jun-01-2006 13:28
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Veel te druk, veel te veel zatte kotsende mensen, en het immer-irritante Gentse accent
Lol, t kan nooit erger zijn dan Amsterdam met koninginnedag, dus dat houdt me niet tegen
Jun-01-2006 13:54
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Ik vind er niets aan. Er is altijd zoveel volk en ik vind dat er niets is te zien. Hier en daar is er wel iets leuks te doen in een zaaltje. Zo ben ik over 2 jaar naar Raf Coppens gaan kijken. Ook 10 Days Off is elk jaar de moeite!
Jun-01-2006 14:07
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Zeer zeker de moeite hoor. Constant overal wel iets te doen, op ieder plein in gans de stad. 'k Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt veel dingen ga bekijken (liever gewoon wat feesten op café enzo) maar het programma is toch wel zeer uitgebreid hoor. Bovendien valt het ook samen met ten days off (ook vlak in het centrum), wat echt wel de moeite is...
Nog wat foto's van het zomerse polé polé cocktailgedoe van vorig jaar op de graslei:
Jun-01-2006 14:19
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
ja, ik vind het ook altijd wel gezellig hoor.
10 days off komen veel goeie dj's heen
& gewoon eens rondlopen tussen al die tentjes is ook wel fijn.
Ik denk wel dat het wat voor jou is ei!
Vorig jaar heb ik ook een groepje hollanders ingewijd in de gentse feesten & zij vonden het helemaal geweldig
Is best nog leuk; maar het krioelt idd van de zatlappen
Jun-01-2006 14:43
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by diddi
+ 1
Was er ook me polé polé en twas ambras naast ons tussen enkele "kleerkasten" ... jooooooy!!!
polépolé duurt ook heel de gentse feesten lang dacht ik
en voor de rest leg ik me neer bij emma en The_G0dfather
aanrader ei!
Jun-01-2006 15:03
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Push2005
Is best nog leuk; maar het krioelt idd van de zatlappen
das te zien waar en hoe laat ge er nog loopt
Jun-01-2006 15:03
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Het Gentse (historische) centrum is zoiezo het gezelligste van België. Gewoon rondlopen, sfeer opsnuiven en je gevoel volgen. En eten aan de vele kraampjes