Registered: Mar 2005
Jag kan också vara med
Jun-09-2006 11:06
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Laszlo
Vilka kategorier kör vi på iår?
Fest
Sommar
Barn
Kärlek
Svart/Vitt
Abstrakt
... ?
mjo det e bra kategorier alla ovan. Porträtt, retro & framtid som vi hade med förra året var ju inte jättekul kanske, så dom tycker jag vi kan stryka. Dock tycker jag vi ska behålla natur, djur & roligt eller ev byta ut djur eller roligt mot en NY KATEGORI!? Vore väl nice? Typ "Ögonblicket"! Kom inte och säg att det blir för många kategorier. Om nån inte vill/orkar fota i alla.. så delta inte i alla kategorier liksom. Jag tycker att det är bättre ju fler kategorier. Det betyder ju bara att fler kan delta - (desto roligare).
Vi kan köra så att alla regler som står i den tråden gäller i år också. Frågan är bara vem som tar emot bilderna/hostar dem på en server? Känner sig Erik och Felipe manade månne? Funkar den e-posten fortf tro? Jag har inte möjlighet att lägga upp bilderna nånstans och det funkade ju så klockrent sist, med Erik vid spakarna.
Deadline sen då... 4 september känns så långt bort :/ jag vill ha final nån vecka tidigare, fast det känns som jag har alla emot mig i den frågan så va säger ni andra?
Jun-09-2006 17:45
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag är på men som sagt en del kategorier kan vi stryka... var typ 324 sist
4 sept är kanske lite sent...
Registered: Oct 2002
Tycker det känns bättre med färre kategorier och försöka få med fler deltagare. Det som gjorde att jag inte orkade vara med förra omgången var att jag inte orkade välja vilken bild som skulle passa i vilken kategori.
Röstar för fest, sommar, djur/natur, roligt plus en ny kategori. Kanske bästa mobilbilden för att alla ska kunna delta?
Jun-09-2006 18:30
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Re: Finns det nåt intresse för en sedvanlig fototävling i sommar?
quote:
Originally posted by Glorie
(Hej alla swetas, long time no see...)
Hej, roligt att se dig här! Hoppas att allt är bra
Jun-09-2006 19:12
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Jag tror jag vill vara med. Vet inte ricktigt hur det kommer seut i sommar men det låter lockande