עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן
ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על
זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________________
.
Mar-02-2002 04:02
dJ mikAdo
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Den of Iniquity
MTV Sucks!
ממתי היה ב
mtv
משהוא טוב? ובמיוחד דאנס פלור שחוץ מכמה קליפים טובים על איביזה מכיל חצי טון שטויות!
אם כבר היה עדיף שיביאו לארץ את
VIVA
או
TMF
אלו ערוצים שתימצא אחלה מוזיקה
___________________
Mar-02-2002 08:33
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אתה לא הבנת את מה שאני אומר
לא אמרתי שהשירים באמ טי וי הם טובים
אמרתי שכל הטראקים שבמסיבות הכי חמות מגיעים לאמ טי וי
נזכרתי בעוד טראק אדיר שיש לו קליפ באמ טי וי...
אתם לא תאמינו לזה...
Blank & Jones - Desire!!
___________________
.
Mar-02-2002 14:06
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
יש לי רק משהו אחד להגיד:
לא שם זין!
שיהיה להם בכיף ,רק שלא ישימו את זה עוד שנה.....
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-02-2002 14:21
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
כן יש להם יציאות...
לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר...
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
לא דאנס זה בריטי שפיף וכל אלה
האוס זה זבל רציני של כל השירים האלה עם הקצב הדפוק ושזה מכוער
לא זוכר את השמות אבל אם תיהיה בבלקוני אתה תדע
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-03-2002 06:49
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
רק דבר אחד להוסיף
LASGO
לא התמסחרו
מכיוון שהם יועדו לאמטיוי
והם מנגנים מוזיקת
DANCE
שמתאימה לאמטיוי
זה שאתה שומע את המיקסים בדיסקוטק זה אומר פשוט שעשו לזה מיקסים
יש הבדל אם שיר התפרסם קודם בגלל הרמיקסים שלו או בגלל המקורי
ופה לדעתי זה נקרא להתמסחר, אני אסביר שוב:
אם יש שיר דאנס נחמד, משודר באמטיוי
יוצא באוספים של
NOW
וחרטא כזה
ואז בא מישהו ועושה לו
HARD TRANCE REMIX
נגיד, משהו מפוצץ, ישר להיט בדיסקוטקים, אתה לא יכול להגיד שהוא ממוסחר
אבל אם מגיע שיר כמו
RAPTURE
ברמיקסים ... וכולם אוהבים אותו, ואז גם מוציאים לו גרסא קלילה לאמטיוי
אז זה לדעתי מסחור
___________________
Never again.
Mar-03-2002 12:17
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים
___________________
.
Mar-03-2002 13:58
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by Hell_Copter קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים
אתה בסדר??
יורופופ והוסא זה שונה לגמרי
יורופופ זה
EIFEL 65-BLUE
E-TYPE
וכ"ו
ולסגאו זה לא האוס זה יותר דאנס בכיון טראנס
אבל יורופופ זה ממש לא
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-03-2002 14:22
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
מי דיבר על לאסגו?!?!
דיברתי בעקרון על הדאנס פלור צ'ארט שזה יורופופ עם לפעמים דאנסים
ואל תגיד לי שקוראים לזה דאנס פלור אז זה רק דאנס כי זה לא
וכמו שאמרת אפילו שם היה אייפל 65