Registered: Oct 2001
Johan Gielen op 3 FM
Heb net naar Johan Gielen op 3FM geluisterd.
Vroeg me eigenlijk af of er iemand dit opgenomen had.
Zou het graag willen hebben want het klonk goed.
Mar-02-2002 20:03
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Nou mgerrits, ik zelf niet, maar wees gerust, het zal vast wel nu her en via ftp verspreid worden en volgende week op ag staan.
Mar-02-2002 20:07
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Kheb ook zitten luisteren.
Ik vond zn set een beetje tegenvallen, en hij noemde een aantal nummers die op recorded 2 zouden komen te staan en die vond ik eigenlijk te makkelijk; inkoppertjes zoals Nu NRG - Dreamland (hij was heeeeel trots op die plaat ofzo, terwijl hij al kweeniehoelang uit is)
Toch heb ik voor de grap geprobeerd te bellen voor zo'n gratis cd (altijd leuk) maar daar kon je blijkbaar nooit doorkomen .
Ach het was een aardig setje maar ook niet meer dan dat.
Ik heb gisteren in de auto nog DJ Tiësto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix) en Svenson & Gielen - We Know What You Did (Johan Gielen Remix) voorbij zien komen... ik ben wel benieuwd wat er op Recorded 2 staat... zou morgen moeten uitkomen
Mar-03-2002 15:16
Ron Thijssen
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
ik heb ook zitten luisteren, ik vond zijn set op Trance Energy 10x beter!
Livesets zijn wel leuk, maar iedere week weer dezelfde sets wordt je ook niet goed van.
Mar-03-2002 16:54
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! ...en moeten we dan blij worden van die set??
Livesets zijn wel leuk, maar iedere week weer dezelfde sets wordt je ook niet goed van.
Ben het helemaal met je eens. De laatste tijd komt er weinig leuks uit. Kijk maar naar de Trance Energy sets van 3 weken geleden die waren toch ook niet bijzonder vond ik. De meeste Dj's zijn niet echt vernieuwend bezig vind ik. Ik vind alleen Armin de laatste tijd weer lekker bezig zijn met zijn Radioshow maar de rest
Mar-03-2002 18:11
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Menno
Ben het helemaal met je eens. De laatste tijd komt er weinig leuks uit. Kijk maar naar de Trance Energy sets van 3 weken geleden die waren toch ook niet bijzonder vond ik. De meeste Dj's zijn niet echt vernieuwend bezig vind ik. Ik vind alleen Armin de laatste tijd weer lekker bezig zijn met zijn Radioshow maar de rest
Mja, niet helemaal mee eens. Je kunt niet verwachten van een DJ dat ie elke week nieuwe platen draait. Wij zijn gewoon verwend in dat opzicht. En wat betreft Armin, dat klopt wel. Maar das ook de bedoeling van z'n show dacht ik zo.
Mar-03-2002 19:29
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mja, niet helemaal mee eens. Je kunt niet verwachten van een DJ dat ie elke week nieuwe platen draait. Wij zijn gewoon verwend in dat opzicht. En wat betreft Armin, dat klopt wel. Maar das ook de bedoeling van z'n show dacht ik zo.
Ja dat klopt ook weer. We zijn aardig vewend hier in Nederland, we hebben hier zeker elke maand aardig wat blaas-feesten. Ik vind het wel knap van Armin om elke week vernieuwend te zijn, elke week hoor je zeker 2 of meer vette nieuwe trance nummers.
Mar-03-2002 19:36
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! ...en moeten we dan blij worden van die set??
klopt.. maar het is vooral het verzamelen ervan he
quote:
Originally posted by Menno
Ja dat klopt ook weer. We zijn aardig vewend hier in Nederland, we hebben hier zeker elke maand aardig wat blaas-feesten. Ik vind het wel knap van Armin om elke week vernieuwend te zijn, elke week hoor je zeker 2 of meer vette nieuwe trance nummers.
Armin is echt goed bezig met z'n show de laatste tijd.. altijd veel nieuwe topnummers.. en hij draait maar weinig nummers (ook in deel 2) die ik niet kan waarderen.