Registered: Dec 2001
Marco V in off_corso donderdag!
Hey, had dit al eerder gepost in een andere thread, maar wie gaan er nog meer donderdag (7-3) naar Marco V in Rotterdam (Off_Corso).. In ieder geval gaan dj lex en ik..
Mar-05-2002 17:51
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Yes ik ben er ook bij. Zal me goed verragd voelen volgende dag op school maar ja als het moet dan moet het
Mar-05-2002 18:24
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Tsja het probleem is dat ik vrijdag om 10:10 uur een extreem belangrijke toets heb....et komt ook altijd verkeerd uit , dus denk dat ik nie ga. Anders had ik weles ff een kijkje willen nemen in die tent daarzo
Ik ga waarschijnlijk ook een maat moet nog ff kaartjes gaan halen, (hij zit nl op ichtus), anders hopen dat er bij de deur nog kaartjes zijn.
quote:
Originally posted by Dj Lex Yes ik ben er ook bij. Zal me goed verragd voelen volgende dag op school maar ja als het moet dan moet het
Ik ga me vrijdag ook aardig kapot voelen want ik had beloofd bij de ptt te gaan werken (misschien gelijk door)....
Mar-05-2002 21:27
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by stampertje Ik ga me vrijdag ook aardig kapot voelen want ik had beloofd bij de ptt te gaan werken (misschien gelijk door)....
Haha dat trek ik dus echt niet (denk ik) Ga gewoon 4 a 5 uurtjes slapen en voor de gein gewoon nog even naar school. Kijken hoe goed het dan gaat.
Mar-05-2002 21:45
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha dat trek ik dus echt niet (denk ik) Ga gewoon 4 a 5 uurtjes slapen en voor de gein gewoon nog even naar school. Kijken hoe goed het dan gaat.
COUNT ME IN!!
Ik ben er natuurlijk ook bij! Off Corso is echt een VETTE tent! Ik heb ook de volgende dag om 10 uur weer college , maar idd 'dat moet dan maar'
Ik blijf bij een maat maffen in Delft dus dan ben ik zo weer op de Ichthus
Ben benieuw hoe ik er bij loop dan.
We moeten ff een meeting opzetten:
Mij lijkt het wel handig om een uur of half 1 ofzo. En dan als je met je rug naat de Dj staat, helemaal rechtboven aan bij de bar! Is een knus hoekkie en kan je nog normaal lullen... muziek staat er altijd erg hard
Trouwens ff voor de mensen die nog niet naar Dance Again feesten in Off_Corso zijn geweest, een paar dingen.
. De resident Dj is Mark Stable, hele aardige gast en draaid ook erg goed!
. Kom niet te laat (niet na 1en) want dan is de kans GROOT dat je een half uur moet wachten
. Het kan dan ook gebeuren dat je nog langer moet wachten omdat de garderobe vol is.
. Pas op voor de VROUWEN
Maar goed het is jullie duidelijk, kom op tijd!
Raymond zou ook komen, maar die heb ik al in tijden niet meer op het forum gezien.
Mar-05-2002 22:15
Jappio
.
Lijkt me een goed plan! Enne, die plek is inderdaad niet te missen..
Oja, en ik zou het niet aan de deur proberen, vorige x bij johan gielen was het ook al uitverkocht (heb ik gehoord) dusss
Mar-06-2002 08:00
Raymond
.Off_Corso
quote:
Originally posted by tijs08
Raymond zou ook komen, maar die heb ik al in tijden niet meer op het forum gezien.
Someone is looking 4 me
Tijssie natuurlijk ben ik van de partij!!!!!!!
(Net zoals alle vorige keren)
Hopelijk wordt Marco net zo stampen als toen die keer met Promiss....
En eigenlijk zit ik net zoals vorige jaar op Tiesto te wachten, maar ik denk niet dat ze die nog een keer uitnodigen
C U all Donderdag..........
Ja jongens en uitkijken voor de VROUWEN !!!!!!
Tering zeg ik ga me weer es vermaken
half 1 is oke wat mij betreft.. Moet morgen alleen wel eerst werken.. Wordt dus weer een avondje red bull / wodka hehe..
Ennee.. T wordt echt een topavond.. Hoop alleen dat t niet heel erg (denk aan: heeeeeel erg) druk wordt, tenzij t natuurlijk allemaal mooie vrouwkes zijn hehe
Xie jullie morgen!! Lator!
Mar-06-2002 21:45
tijs08
a.k.a Dj Teagle
quote:
Originally posted by Jappio half 1 is oke wat mij betreft.. Moet morgen alleen wel eerst werken.. Wordt dus weer een avondje red bull / wodka hehe..
Ennee.. T wordt echt een topavond.. Hoop alleen dat t niet heel erg (denk aan: heeeeeel erg) druk wordt, tenzij t natuurlijk allemaal mooie vrouwkes zijn hehe
Xie jullie morgen!! Lator!
Half 1 it is then!
En zo druk zal het niet worden. Kben er al zat geweest en tis altijd lekker druk! en altijd ook lekker veel vrouwen