QONTACT (29-04-02) Alleen voor Heineken Music Hall Meeting: 01:00 uur Location: 2e Verd. Tribune LINKS (dus als je op de 2e verdieping staat loop je de tribune op en ga je direct naar links) °°°°°°°°°°°°°°°°°°° Peeps who are going to Qontact: ProFeeTruS T.H.C. Smirnoff Partyhardy! yarnie Remy D Dr. Kuipers Ruben_dubbink Kolkiewolkie Tijs08 Donna DjRV Glanisanus Ding Chavez Jappio Dj Lex -TAIS- Blighty Tealk @ddicted Little Theseus Mido Totaal: 22 °°°°°°°°°°°°°°°°°°° Ik zal m proberen bij te houden Om het een beetje overzichtelijk te houden vul de lijst met namen aan aub. VOOR GELUL BUITEN DE MEETING OM VERWIJS IK JE NAAR DE ANDERE QONTACT THREAD: =======> HIER!!!! <====== I see you all there GReeTZ
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Last edited by Blik on Apr-13-2002 at 13:00
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! °°°°°°°°°°°°°°°°°°° Aanwezig: - ProFeeTruS - T.H.C. - Smirnoff - Partyhardy! °°°°°°°°°°°°°°°°°°° en tijdstip + meeting-point vind ik perfect
___________________ Sasha!
Zoals ik al eerder heb gezged ben ik er deze keer ook bij !woei °°°°°°°°°°°°°°°°°°° Aanwezig: - ProFeeTruS - T.H.C. - Smirnoff - Partyhardy! - yarnie °°°°°°°°°°°°°°°°°°°
___________________ Heroes get remembered, but legends never die...
thread ge-edit en gesticked
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Aanwezig: - ProFeeTruS - T.H.C. - Smirnoff - Partyhardy! - yarnie - Remy °°°°°°°°°°°°°°°°°°°
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by Remy D °°°°°°°°°°°°°°°°°°° Aanwezig: - ProFeeTruS - T.H.C. - Smirnoff - Partyhardy! - yarnie - Remy - dr. Kuipers - Ruben_dubbink - Kolkiewolkie °°°°°°°°°°°°°°°°°°° misschien een beetje optimistisch omdat we de tickets nog niet hebben, maar het besluit is in principe gemaakt dus
___________________ Progressive Hard = goed
quote:Originally posted by kolkiewolkie misschien een beetje optimistisch omdat we de tickets nog niet hebben, maar het besluit is in principe gemaakt dus NAUW.... Eerst een kaartje en dan op het lijstje maar vooruit...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Aanwezig: - ProFeeTruS - T.H.C. - Smirnoff - Partyhardy! - yarnie - Remy - dr. Kuipers - Ruben_dubbink - Kolkiewolkie - Tijs08 °°°°°°°°°°°°°°°°°°° Ik heb ook nog geen kaartje, maar ik ga zowieso.. al moet ik hem voor de deur kopen! Krijg donderdag mijn salaris pas en ben nu blut. Word weer een super feest! Meeting ook, het word erg druk weer schat ik zo in
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
zoiets hebben we al s eerder geflikt, maar ja, dan komen ze erachter en dan GreetZ RubDub
Cool cool Im there Is ff babbelen met de vast crew hier op het forum Altijd leuk Qontact word vetjes heb kaarten al binnen dus ik zal er zijn Greetz, Glaniskanis
___________________ OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG My New Mix! A Plausible Landscape [2012]