|
Ik gebruik meestal total recorder....als ik wat opneem.. ligt eraan hoeveel schijfruimte ik over heb 
*Sandman moet maar eens een 40 gig harddsik gaan kopen, dan kant ie weer wat opnemen.*
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
|