Nee doet het dus nie bij mij... ik kan met "doel opslaan als" een html 5.0 force reg bestandje opslaan.... en met links kom ik bij die kanker myplay
Kijk ff of je ze ergens anders kan opslaan
Mar-06-2001 09:04
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
Location: Sneek, Holland
Vreemd
Iemand anders kon al wel downloaden.....snap er nix van........
Mar-06-2001 10:07
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
tzelfde bij mij
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Mar-06-2001 11:20
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
Location: Sneek, Holland
heb een alternatief
ik heb een alternatief zal wel niet te lang duren voordat ie is teogepast (begin bij bovenste nummer)
Mar-06-2001 11:38
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Zeg je et ff wanneer je het voorelkaar hebt want je hebt iniedergeval wel smaak en de meest nummers zijn gewoon GOED.. en dat bovenste n ummer is nog errug schaars ook
Thankz
Mar-06-2001 14:53
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
Location: Sneek, Holland
Mooi
De bovenste doet het bij iedereen. Nu kan ik de rest ook doen......
Mar-06-2001 15:20
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
Location: Sneek, Holland
ze doen het nu allemaal
Mar-06-2001 16:42
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
goeie site, jammer van de downloadsnelheid, hij haalt bij mij maar 5 kb terwijl ik kabel heb, das verrekte langzaam, om nou 50 minuten op speakerfreaks te wachten vind ik nou nie echt tof, maar ja, voor de rest goeie site
Trek je dus nie teveel aan van het commentaar
Mar-06-2001 17:05
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
Location: Sneek, Holland
KUT
Ik baal ook van de snelheid.... maarja er zat ook niet echt veel anders op...... Ik wil het voor mezelf ook kosteloos houden (dus niet betalen voor webspace). Ik ben allang blij dat ie het doet. (met DAP gaat het 17 kb/s)
HAVE FUN
Mar-06-2001 17:09
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Ik vind nog steeds dat je er goeie muziek hebt staan maar het gaat gewoon zo kut langzaam en geen resume functie dat het haast niet de moeite waard is...
Anders moet je ff rondvragen in het music forum waar je kosteloos je stuff kan uploaden. En waar je nog met een relaxte snelheid kan d/len.
Tip: Laat het opslag ding geen mp3s toe.. dan zip je ze gewoon Voila
Hoop dat je er ff over zal denken en zon topicje maakt
Mar-06-2001 19:06
djiwan
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2001
Location: Sneek, Holland
Thnx
ik ben maar weer bezig met 16 tracks uploaden.
Ik zal zeker ff rondvragen naar plaatsen waar je stuff up kan loaden.
Alleen het mooie aan deze is dat het onbeperkt is!
Maar als je toch kabel hebt maakt het zoveel uit....(snelheid dan)