Nu trance de laaste tijd bagger is ben de laaste tijd wel een beetje in techno aan het verdiepen. Ik zou graag eens willen weten wat jullie (vooral bellie en new wave) favo nummers zijn.
Dust post hier jullie favo techno/tekno trax, Ik hou zelf van het harde werk a la chris liebing en mauro picotto, ben ook fan van dave clarke en natuurlijk umek's platen.
Mar-14-2002 20:47
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Umek-Voices_of_Africa_Vol._2-Vinyl-2002
nieuwste van umek d8 k zo.. vin em maar kut.. maybe vin jij em leuk..
Mar-14-2002 21:30
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
gheghe, zie je, alleen Petrus heeft de goeiste beste tracks
Nou ben toeevallig vandaag effe wat platen wezen kopen....moest maar weer eens.
Ik weet niet van welke techno je houd........ik hou alleen van keiharde rag techno.......Glenn Wilson heeft een nieuw labeltje gestard "heroes".......ennuh der zijn der nu 2 van..die zijn echt bruut , ze heten "Enamies" en "tantrum"
Verder zou ik wat platen van CLR en Stigmata luisteren, das fette shit van Chris Liebing.
Vooral de rode remixen zijn echt bruut.
Session Label heeft ook fetet shit.....
Er zijn eigenlijk gewoon te veel platen om goed advies te geven, je moet je gewoon gaan orienteren in de platenzaken, kijken wat je goed vind.....ik ken wel allemaal bekende technoproducers gaan noemen maar der zijn zat onbekende namen die ook fette techno produceren.
Ik stel voor, ga eens naar Amsterdam en check al die platenzaken :-)
Mar-14-2002 22:07
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Henkie_henk Umek-Voices_of_Africa_Vol._2-Vinyl-2002
voices of afrika...? dan denk ik aan shaka zulu muziek
Mar-14-2002 23:07
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Optimus
relaxtt,
Mar-15-2002 06:50
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
quote:
Originally posted by Optimus
yep true.. k zit hier in me kokosnootpak.. met alleen de vocal loop in me playlist...
Originally posted by New Wave gheghe, zie je, alleen Petrus heeft de goeiste beste tracks
Nou ben toeevallig vandaag effe wat platen wezen kopen....moest maar weer eens.
Ik weet niet van welke techno je houd........ik hou alleen van keiharde rag techno.......Glenn Wilson heeft een nieuw labeltje gestard "heroes".......ennuh der zijn der nu 2 van..die zijn echt bruut , ze heten "Enamies" en "tantrum"
Verder zou ik wat platen van CLR en Stigmata luisteren, das fette shit van Chris Liebing.
Vooral de rode remixen zijn echt bruut.
Session Label heeft ook fetet shit.....
Er zijn eigenlijk gewoon te veel platen om goed advies te geven, je moet je gewoon gaan orienteren in de platenzaken, kijken wat je goed vind.....ik ken wel allemaal bekende technoproducers gaan noemen maar der zijn zat onbekende namen die ook fette techno produceren.
Ik stel voor, ga eens naar Amsterdam en check al die platenzaken :-)
Glenn wilson is vanavond live @ the Q, zal ook een live stream van worden uitgezonden.
Mar-15-2002 07:56
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Weetnie of je het album van Picotto - The oThers al heb gehoord die vind ik zelf erg vet, staan wel aantal bekende nummers op zoals Awesome, Hong Kong, Pulsar 2002 ed. Maar vinnem zeer vet. Vooral Verdi en Like A Dog lekerrrr