Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Love Parade
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
Love Parade

Ik zit er dus aan te denken om dit jaar voor et eerst naar de love parade te gaan... en nou vroeg ik me af..is het beter om zelf te rijden, een busreis+overnachting te boeken en waaro dat kan (is www.loveparade.nl de enige?) in een tentje in et park enz enz
dus nou mijn vraag aan mensen die alles eerder naar de lp in berlijn zijn geweest of mensen die dit jaar ook gaan...wat gaan jullie doen of hebben jullie gedaan?
bedankt

John

ta-forum-members midi site

Old Post Mar-16-2002 11:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

de vader van een maat van me heeft grote bus geregeld voor mij en mijn vriendengroep naar berlijn. kostte iets van 70 euro en daarvan heb je reis en heel de reis gratis zuipen.

Old Post Mar-16-2002 13:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Vorig jaar ben ik met Husk geweest (www.husk.nl) maar die hebben nu nog nix op de site staan qua reismogelijkheden!

Dit jaar gaan we denk ik met zo'n reisje van loveparade.nl, want ik zou eerst een bus regelen voor Leeuwarden, maar dat vind ik oo veel te veel gedoe!!

Als je wilt gaan kamperen dan raad ik je aan geen camping te zoeken, want je kunt ook bij het (voormalig) Olympisch Stadion relaxed een tentje neerzetten enzo...alleen dan wel alles in de auto terugdoen als je richting siegessaüle gaat natuurlijk

Ik raad je ook aan om zelf Henikien mee te sjouwen als dat je favo bier is, want t wordt daaro wel verkocht...maar je wilt de prijzen niet weten!!! En als je met een grote groep bent kun je gewoon ergens een kleed droppen in t park en dat als afspreekpunt gebruiken...er zin dan vast altijd wl wat vrienden die op t kleed + koelbox met bier willen passen

En kom vroeg! Wij waren er vorig jaar al om voor 10 uur, en dan kun je nog relaxed staan en zitten e.d. en je zite de drukte heel mooi opkomen

ZIN!!!!!!!!!!

Old Post Mar-16-2002 15:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs up

ik ben vorig jaar met een groep vrienden gewoon met de trein gegaan. Het goedkoopste van het goedkoopste Kostte iets van 80 gulden. Het was zo goedkoop omdat we heel veel moesten overstappen maar dat hadden we er wel voor over. We waren op vrijdag vetrokken, en kwamen toen om half 2 s'nachts aan in Berlijn (was niet echt heel relaxt, zeer moe) maar het was daar al een groot feest!
ik keek echt mijn ogen uit toen ik die trein uit kwam! Overal op straat stonden mensen uit hun dak te gaan en klonk muziek en bij elk pleintje stond weer een andere dj te draaien, zeer gezellig!
Dus de avond voor de loveparade is heel erg de moeite waard! (aanrader!)
Wij hadden dus geen hotel erbij geboekt en dat is absoluut af te raden! Die vrijdagnacht hadden we het geluk dat we toevallig vrienden zijn tegengekomen waar we toen bij hun in het hotel hebben overnacht en konden douchen en die zaterdagnacht hebben we gewoon in het park onder de blote hemel geslapen! (koud!!) Dus dit jaar zeker wel een hotel erbij
Zoals Miss. P al zei, ga vroeg=> kun je alvast gaan chillen want het stroomt echt heel snel vol! en over dat bier... dat klopt ja, er lopen daar allemaal van die gasten rond met winkelwagentjes vol met bier en die vragen echt asociaale prijzen!

En verder.... ga zeker! want het is echt onwijs tof!

Sasha!

Old Post Mar-16-2002 16:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CaBaL
Junior tranceaddict

Registered: Dec 2001

Als je de eerste maal gaat kan je beter met een bus gaan. Er zijn dan altijd enkele ervaren Love paraders bij die je wegwijs kunnen maken.

We hebben vorige keer een camping iets buiten Berlijn genomen. Rustig en je kan er alles in je tent laten. Dan zijn we met de trein naar Berlijn gegaan +- 15min tijdens de LP kan je bandjes kopen waarmee je drie dagen gratis met de trein kan reizen, prijs was +- 7eur denk ik.

Trouwens de feesten rond de love parade duren langer dan 1 dag. Vooral de avond ervoor is berlijn één openluchtparty. Je kan zeer goed buiten feesten, heel leuk en geen dure inkom betalen

Nog een tipje, als alle wagens samenkomen rond de Siegesaule, blijf in de buurt van een wagen, want alle systemen worden dan afgestemd op dezelfde muziek en als je ertussenin staat krijg je constant een soort echo!!

Greetz en have fun!

Old Post Mar-17-2002 15:20  Belgium
Click Here to See the Profile for CaBaL Click here to Send CaBaL a Private Message Add CaBaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

kijk hier maar ff voor de husk arrangementen

http://www.partyhall.nl/nl/html/alg...I66VC23QFB00NSQ

Old Post Mar-18-2002 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joop_rl
tranceaddict in training

Registered: Mar 2002

Ik ben vorig jaar geweest en het ligt er aan hoelang je wil gaan maar ik denk dat wanneer je voor het eerst gaat inderdaad beter een verzorgde reis kan nemen. Zelf vind ik het een stukkie beter om er zelf met de auto heen te gaan en in een hotel te overnachten maar ik denk dat de meeste hotels in de buurt nu al wel volgeboekt zullen zijn dus veel keus zal je niet meer hebben.
Ik weet wel dat je een geweldige tijd te gemoed gaat.
Have >> I know i will

Old Post Mar-18-2002 10:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joop_rl Click here to Send Joop_rl a Private Message Add Joop_rl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

cool, thnx mense ik ga is ff rondkijke wat ik(we) precies wil(len)...ben vanmiddag weer es gezakt voor mn rijbewijs dus met de auto zit er misschien niet eens in:S et enige rotte aan een busreis is dat je zo afhankelijk bent.. je kannie ff langer blijven (of eerder weg, maar dat lijkt me niet ) en et moet niet al te duur zijn..albert heijn salaris is ook nie alles en die extra rijlessen hakken der weer in hehe.
en eigenlijk wil ik wel een paar dagen blijve..vrij+zat+zon als et kan, maar ik meot ook nog ff overlegge (ga nie in mn remi:P) iig bedankt tot zo ver en meet ya at the love parade
mzzlsss

Old Post Mar-18-2002 12:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xxl
Supreme tranceaddict

ben vorig jaar met de trein gegaan maar dat was iets te lang zitten dit jaar **** hotel om de hoek en met de klm naar berlijn!

Old Post Mar-18-2002 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for xxl Click here to Send xxl a Private Message Add xxl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

oke ik heb nog steeds niets geboekt maar ik wil et deze week wel gaan doen maaaar ik (en niet alleen ik whehe) zit een beetje krap bij kas.. dus ik was van plan om met peterlanghout te gaan. zijn der mensen die ervaring hebben met pl? ik vind et eigenlijk maar een beetje een scary gedachte om in een pl bus te zitten maar goed

Old Post Apr-08-2002 22:23  Netherlands
Miss Proximus
titelloos

JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dankzij deze geweldige dj en zijn vriendin

Staan Antiphus en ik op een truck op de Loveparade!!!!!!

Joepie-joepie-joepie!!!!!!!

Old Post Apr-17-2002 12:09  Netherlands
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Miss Proximus
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dankzij deze geweldige dj en zijn vriendin

Staan Antiphus en ik op een truck op de Loveparade!!!!!!

Joepie-joepie-joepie!!!!!!!

Relaxed,

Maar wie is die gozer in hemelsnaam?

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Apr-17-2002 12:16 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Love Parade
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRoger Sanchez track #2 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - Ligaya [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:00.

Forum Rules: