En vertel eerlijk wat er boven aan stond(kijken of er bij siesta pim fortuyn nog bovenaan staat)
bij mij op 1
vvd
op 2
leefbaar nederland
onderaan: groen-links (maar dat wist ik zelf ook al wel)
(pim fortuyn stond in het midden maar ik had geen groen balkje dus ik ben het vooral oneens met hun programma)(klein %)
uitslag was lijst fortuyn 1., serieus, anders maak ik wel ff screenshoit al;s je nie gelooft
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-23-2002 21:48
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Veel overeenkomst:
1. Groen Links (balkje 2 x groter dan nummer 2)
2. PvdA
3. D66
4. ChristenUnie
Weinig overeenkomst:
5. SP
6. CDA
7. Leefbaar Nederland
8. SGP (?? wie zijn dat haha)
9. Lijst Pim Fortuyn
10. VVD (<- haha)
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Mar-23-2002 23:09
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
1. SP (zelf nog nooit echt van gehoord, misschien eff kijken wat ze te zeggen hebben)
2. GroenLinks (had ik eigenlijk wel verwacht, hebben veel overeenkomsten met pvda)
3. PvdA (had ik eigenlijk hoger verwacht )
4. ChristenUnie (huh? bestaat die ook al.. (ben trouwens wel christelijk!))
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik ben rechts gestemd en dat zie je ook aan mijn uitslag. Bij die andere had ik VVD en nu is me lijstje zo
1. VVD
2. LN
3. LPF (hoewel ik hier nooit op zou stemmen)
Onderaan dik in het rood Groenlinks. Kvind dat ook een geitewollensokkenpartij en ook nog in het rood SP en CU
___________________
Mar-24-2002 08:31
WTB
slowPoster
Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)
Ik wist niet dat LN en LPF zo veel van elkaar verschilden, ik dacht dat als je bij de ene paste (3e plek) de ander ook wel hoog zou staan maar dat is (gelukkig) niet zo. Mijn stem gaat nog steeds naar het CDA, maar ik zal ook nog ff naar de standpunten van het SP kijken want die had ik niet zo hoog verwacht.
WTB.
ps: ik had 7 partijen met veel overeenkomsten, dit lijkt me lettend op de andere posts best veel. Ik had niet een partij die meer dan 1 millimeter naar links stond.
Mar-24-2002 10:01
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Barneveld
mijn uitslag: (let wel: kheb me nooit zo erg in politiek verdiept... maar begint nou wel interessant te worden...)
op 1: de VVD
2: Lijst Pim Fortuyn (jajaaaaa )
3: CDA (en ja... ook ik ben (zij het een heeeeel klein beetje ) christelijk)
op zich best een verrassende uitslag.. khad lpf wel in de top 3 geschat en vvd is voor mij beetje verrassing... toch nog maar is goed gaan kijken dan
edit: onderaan trouwens groen links en christenunie...woei
ben denk ik ietsje meer rechts ingesteld