|
|
|
|
 |
cre8or
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2006
|
|
Jeg sier det igjen.
Misstenkelig navn da mitt firma heter Star One Events som gjør UTS og en rekke andre konsepter.
Trance kommer til å få overkill i 2007 spes. med 8 parties på 3mnd, dette bare i Oslo!
Da har jeg ikke regnet me UTS, BANG!, HEAT og FTD.
Virker som dette er totalt respektløs mot den Norske trance scenen. Vi er enkelte arrangører som har slitt hardt med å få opp klubbscenen igjen, så kommer noen å trur at de kan bare kjøre overkill. Nei vi frykter et nytt 2001.
Trenger jeg å nevne at dette eventet er 1uke før Keep It Tidy og 2 uker etter Bang!?
Prisene er jo horrible
Jeg ante meg konkurranse men ikke folk som har null peiling på klubbscenen og Norge.
|
|
Jan-03-2007 00:31
|
|
|
 |
 |
cre8or
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2006
|
|
Trur dere missforstår.
Det jeg advarer mot er for mange fester da nesten alle trance parties skjer i Oslo og i allefall de store.
Er lite og svakt miljø vi driver med her, for mye og folk vil bli mettet. Interessen vil bare forsvinne
|
|
Jan-03-2007 20:13
|
|
|
 |
 |
nordboh
tranceaddict
Registered: Apr 2005
|
|
|
Høres knall ut dette. Jeg regner med å møte opp, men skjønner poenget ditt cr8tor. Fåkke håpe markedet blir metta...ikke alle som er så gira at dem blir med på sånnt hver eller annenhver helg. Håper heller ikke politikerene og politiet begynner å stikke kjepper i hjulene når de skjønner at den grufulle trancescenen er på opptur.
|
|
Jan-03-2007 21:19
|
|
|
 |
 |
ChrisWG
tranceaddict in training
Registered: Sep 2006
|
|
|
Den lineupen er faktisk så god at jeg lett hadde betalt det tidobbelte. FY FAEN som jeg gleder meg til Marco V, og ABOVE & BEYOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD.. Sorry for utbrudd, men dette er jo helt fantastisk. More is more sier til cre8ors kommentarer, men så skal det sies at jeg egentlig bare er glad til jo mer elektroniske arragnementer vi får her i norge..
Jan-03-2007 23:33
|
|
|
 |
 |
nordboh
tranceaddict
Registered: Apr 2005
|
|
|
Hva skjer her?
Var det sånn at dette her ble avlyst eller?
Ser i en annen post at above & beyond og marcell woods har avlyst i april, så det betyr vel at denne happeningen utgår?
|
|
Mar-22-2007 16:59
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:20.
Forum Rules: