|
Index
Ben gister samen met Kolkiewolkie bij Index geweest.
Echt een supergeweldige tent is dat zeg, was er ooit 1 keer eerder geweest, maar was alweer 2 jaar geleden.
Ik heb nog nooit zo lopen springnichten in een normale discotheek 
Kai Tracid draaide zo gruwelijk gewoon, echt super, vond hem zelfs beter als op Trance Energy. Hij begion zoals gewoonlijk met Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Derb Remix), Voyager kwma nog voorbij, Trance & Acid offcourse , ben sinds gister ook helemaal verslaaft aan Dumonde - Can U Dig It, vond het al een masterplaat, maar nu ik hem daar heb gehoord, echt kippevel 
Reeloop ook nog paar keer gehoord.
En voor hem draaide beteje vage gast, maar heb wel super gelachen om die Duitsers, het oud hollands hakkuh is dara helemaal in , en dat doen ze ook al op G-Spott - NRG (ik had het eigenlijk op wil nemen en hier op TA willen plaatsen )
Na Kai Tracid draaide die gast van Re-Flex, ook zwaar relaxed...
Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix), Rocco - Everybody (oudje maar blijft lekker), Back To Cali nog gehoord en Back To Earth
Had echt een geweldige avond 
En het deurbeleid bij Index is ook zeer relaxed, volgens mij komen er geen wijven in die lelijk zijn, of ze moeten die portier omkopen . Zoveel chickies...... 
En bij uitging krijg ik flyer in hand gedouwd, en wie draaien er volgende week vrijdag
Kai Tracid, Ian Van Dahl, Andre Tannenberg en Dee Dee. WOEI!!!
Moet helaas volgende week zaterdag vroeg werken, maar als ik dta kan ruilen dan gaat ik vrijdag weer.
En wie draait er vanavond: Piet Blank 
Echt niet te geloven wat een vette DJ's allemaal!
En entree valt nog wel mee 7,50 euro, drank is ietsje duurder als in NL, maar dan maar minder zuipen 
Ik was op de terug weg aan het bedenken wat voor cijfer ik deze avond zou geven. Dan zit dta toch dicht tegen Trance energy niveau aan (ben er afgelopen 3 keer geweest). Heb alleen niet veel vergelijkingsmateriaal, ga wel eens naar Dieka, maar dan is Index echt 1000 keer beter.
Nog meer TA's die er wel eens geweest zijn of komen?
|