1 APRIL!!!
___________________ www.balticbastian.com/
ja hallow alweer zo'n grap... Die over Tiesto vond ik beter... Toch bedankt he...
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive
ben ik er toch mooi ingestonken
___________________
was Tiesto ook dood dan?
Haha wat dreug. het halve forum staat vol met 1 april grappen
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
quote:Originally posted by Little Theseus was Tiesto ook dood dan? nee, hij had toch een vinger eraf gezaagd met klussen in huis ofzo maar leuke grap, jammer dat dit niet de 1e is die ik vandaag lees anders was ik er misschien toch 10 seconde ingetrapt
quote:Originally posted by -=WVG=- ja hallow alweer zo'n grap... Die over Tiesto vond ik beter... Toch bedankt he... ja man, ik wilde hem net ff posten als 1mapril grap, komt er zo'n lamer aan met PvD die dood is jammer hoor
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
PvD kunnen we missen........ grtz, TNG
ik heb de tiesto grap maar ff op verschillende forums gepost
Na al die andere grappen trapte ik er bij deze (gelukkig ) niet meer in.. GrEeTz
___________________ www.galenbehr.com / www.myspace.com/galenbehr
pfff een paul van dingetje meer of minder.. alleen planet of the apes theme was kewl.. whatever
___________________ - - http://www.rustzachtpim.tk/ - - Rust Zacht Pim
quote:Originally posted by Henkie_henk alleen planet of the apes theme was kewl.. whatever die was ook van Paul Oakenfold
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA