|
| quote: | Originally posted by magrec
????????????????????
verklaar eens nader, ik vind het wel goed beter dan dj jean (STUKKEN BETER) |
wat d8 je van mij dan??? ik vinnum ook stukken beter als JEAN.. MAARRR
>ga naar de music discussion
>vraag daar: what do you americans/canadians think of Paul O.
>lees de reacties.
hierin zal je duidelijk worden dat een flink aantal mensen daar echt zwaar uitgekeken zijn op die gast (niet allemaal hoor)... veels te vaak te horen, te veel veranderd van stijl..blablablaenz.enz.
en heb wel eens het idee dat judge jules in engeland hetzelfde doet... UKTA's zijn ook niet allemaal even kapot van hem... zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ie ELKE week op de radio is en, wat ie in nederland nog niet gedaan heeft, ook slecht kan draaien...
genoeg 'nader verklaard' ??
(en geloof me, ook ik wil hem graag horen op 538, want hijs idd veeeeeeeeeeeeeel beter dan Jean... plus dat ie eigenlijk nooit in NL is...ben benieuwd)
___________________
Progressive
Hard = goed
|