Weet niet of iederen ze al heeft gehoord maar ik vinnet allebei weer zeer puike traxx van Marco V. Revolt is meer technoachtig en The Mutalisk zit iets meer trancy in. Maar bij 4 minuten vind ik wel zeer kewl als je dat trancesoundje hoort en dan opeens heel droog dat belletje waarna ff later de drums erdoorheen komen knallen . Erg GODD-achtig....ben er nog nie uit welke ik het lekkerst vind....what's yours??
Originally posted by Blik
The Mutalisk voor mij, Revolt vind ik echt een BOUT!!!!-nummer
vinnet beetje vaag dat je dit zegt want de stijl is toch echt hetzelfde....allebei vette drums ed. alleen zit er bij the mutalisk nog een 'trance' stukkie waarna het overgaat in techno
vinnet beetje vaag dat je dit zegt want de stijl is toch echt hetzelfde....allebei vette drums ed. alleen zit er bij the mutalisk nog een 'trance' stukkie waarna het overgaat in techno
hohohohoho, nou niet te scheutig met de term "techno" omspringen he.
laten we niet alles wat iets steviger is dan de gemiddelde trance maar gelijk "techno" gaan noemen. daar is namelijk wel wat meer voor nodig.
het is inderdaad erg lastig om marco v in een hokje te plaatsen, "techno" zou ik het in ieder geval niet noemen. tech-trance lijkt me wat gepaster.
Apr-05-2002 17:31
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
je hebt mij toch niet horen zeggen dat ik The Mutalisk vet vond, die vind ik redelijk, maar wel veeeeeel beter dan Revolt
Sja, je hoeft t ook niet mooi te vinden. Maar nu worden wel ff de n00bjes van de diehard Fans onderscheiden. hijs opde goede weg als je t mij vraagt.
Apr-05-2002 18:13
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx
hohohohoho, nou niet te scheutig met de term "techno" omspringen he.
laten we niet alles wat iets steviger is dan de gemiddelde trance maar gelijk "techno" gaan noemen. daar is namelijk wel wat meer voor nodig.
het is inderdaad erg lastig om marco v in een hokje te plaatsen, "techno" zou ik het in ieder geval niet noemen. tech-trance lijkt me wat gepaster.
Registered: Mar 2002
Kin The Mutalisk ook btr, maarre heet die track geen Atlanta 02-02-02 want Armin wist da dus nie...
Mah jah hijs iig wel btr!!
Apr-05-2002 18:57
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by TranceFool
haha ok sorry jukx....techtrance dan
het was niet om zeikerig over te komen ofzo hoor, maar op dit board worden nummers vaak onterecht onder de noemer "techno" geplaatst alleen omdat het wat steviger is dan de normale trance.
ps. kan iemand mij vertellen waar ik dit nummer (Mutalisk) vandaan haal???