Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe was Qlimax?
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Hoe was Qlimax?

Terwijl ik hier nu (0.3.15 uur) lame zit te posten (sorry fot that), hoe was jullie Qlimax? Jullie zijn vast nog aan het stuiteren als ik dit shrijf, maar het eerste wat jullie doen is natuurlijk het TA-forum checken...

Bij deze dus. Schrijf jullie ervaringen hoieronder op, zodat wij kunnen weten wat we gemist hebben....

Old Post Apr-07-2002 01:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Drunk

Het was GEWELDIG!!!

Ik zal nu geen uitgebreid partyreport gaan schrijven.. Maar ik heb me prima vermaakt!!
Vooral Lady Dana draaide errug lekker!!

Old Post Apr-07-2002 07:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

De pest is dat al die springnichten pas 's avonds weer wakker worden en dan pas een stuk komen typen.

Maar dat het gaaf was, staat toch wel vast.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-07-2002 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Qlimax..ROckte Hard..

K ging van huis weg.. uiteraard veels te laat.. en was ook alweer vergeten hoe laat k ookalweer had afgesproken.. snel gehaast.. hendrik gedaggezegd op msn..

Naar station geracest met oto..ik snel in trein zitteN (zonder kaartje)
blijft dat ding 20 minuten stil staan....fuk.. ik dus bellen vanne ja die van 20:18 ofzo naar greuninge haal k niet man..

uiteindelijk toch aangekomen in zwolle.. Staan al heel wat party peepz klaar.. de een nog fattere stuiptrekkingkjes dan de ander.. wij stoptrein gepakt naar greuninge lekker rustig...

uiteindelijk daar.. hebben we met ze alle onze spullen gedumpt bij gozer thuis.. k ff snel nieuwe lenzen ingezet.. de laatste trein vanuit groninge direct naar waar we heen moeste.. hadde we op 10 seconden gehaald... k vertel maar niet dat k me nieuwe lens ook op grond liet vallen.. en met zand en al lekker had ingezet..

wij eindelijk op weg.. zate bij stel boeren.. (wij mannetje of 6) Van die gaste die kleding van sensation nog aanhebbe.. godse ranzige lui.. maarja.. daarna overstappen en in trein naar Qlimax....
Gelukkig werd er maar iets van 3 keer aan handrem getrokke.. t schooot dus lekker op.. De geur van wiet was al rijkelijk aanwezig.. en het 1ste pilletje was ook al gepopt onder ons groepje . De beentjes trilden al.

Ow k was ff vergeten te vertellen dat k alleen nog maar middageten had gegeten samen met vriend van mij...dus wij pijn van de honger joh....en die aids trein maar niet doorreiden door die kutboeren..eindelijk bij thialf.. snel eem wat loempias en hamburgers voor 3 miljard euro naarbinne gewerkt...

Niet me nek gebroken over gat in de vloer bij jassen..

Eindelijk tegen 12fe de zaal in... bam bam bam...

Dus 1e sets gemist.. ach ja.. die lui check k andre keer wel weer Hoop niet dat ze al te goed waren.. Heb helaas ook meeting gemist.. kwam net binnezette om 12 uur.. en weet k veel waar die plek was lol..

Warmduscher: Mja.. wel leuke platen ab und zu.. maar niet de warmduscher stamp beuken style..

Captain Tinrib (live): asjeblieft blijf jij weg.. K verw8e al nix van em.. had em namelijk alles gehoord.. maarja.. eentonige set.. wel aan eind paar heerlijke beukers..

Technoboy: De man.. rlxte set.. lekker hard stampen..

Dana: Werd al onthaald met gefluit.. door heel publiek.. geil geil.. iedreen armpjes omhoog.. daarna hard gegaan zeg.. kanonne.. Geil wijf.. moet k mee trouwen ofzo.. Echt goeie set.. (Y)

Pavo: Ook goed.. whehe die mc elke keer maar zegge last record.. en kwame der nog 4.. laastste waren stampers zeg.. kolere..

Al met al sloten de djs goed op elkaar aan.. was de show rond om hun leuk gedaan.. was er een niet irritante MC.. (jaja)..

Was het kanonne godse geil beuken.. Iedreen gewoon gaan rlxt.. Fat l33te platen.. pavo ze mixing skillz ware ook nog vaak te zien op scherm.. fat 3l33t!

K denk dat k dana TEchnoboy en pavo..of Dana pavo en technoboy in die volgorde toch t goeist vond..

SJa lasertjes enzo ware ook wel blij.. wcs waren best wel ramp...
iedreen tegen muur aanzijken.. ook in wasbak enzo...Gozer die met ons mee was die werd eruitgezet omdat ie tege muur liep te zijken.. HOppa.. bij nek gepakt.. via achterdeur bij wcs....zo op straat...
whehe..

ik heb iig fijn gestampt..het geluid was wel wat zacht.. helemaal als je niet bij de dj stond.. maarja.. dan had je weer meer tijd om beetje met meidjes te babbelen en over meidjes te praten.. want niveau was hoog.. K geil dan ook wel op die cowboy girls enzo.. Hoedje op sexy dure zonnebril...hoppa!

Echt superveel hot hot girliez.. Heerijk.. niet alleen je gehoor word gestreeld maar ook de oogjes..

het trouwes nog niet geslapen ofzo zou t wel gaan doen.. maarja.. ben toch nie moe.. dus gewoon vanuit greuninge naar huis gegaan En nu zoek k de livesets

Nu maar ff wat filmpjes kijken to vanavond .. ff kijke wat de rest er van vond..

ps jason k heb je wel voorbij zien komen.. maar we moeste snel naar die n3rd lounge zaal om eem wat plop plop te halen

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Apr-07-2002 12:15 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Question Wie is Henkie_Henk

Op de meeting waren slechts aanwezig: Partyhardy, tijs08, Three o Three, Mr.Marcello en Ik. Toen ik net weg wilde gaan kwam YojiBiomehanika er net aanlopen.
Ik ben verder Alpha, Obi en Bellie nog tegengekomen, maar van de rest weet ik ook niet hoe ze eruit zien.

Ik was wel benieuwd naar henkie_Henk, maar niemand had enig idee hoe ie eruit zag.. Bij deze de vraag aan Henkie_Henk, wat had je aan gisteravond??

Last edited by Flipper01 on Apr-07-2002 at 17:03

Old Post Apr-07-2002 13:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

reportje van Cappie:

tegenover gestelde van Henkie zon beetje

Warmduscher, Tinrib & Technoboy allemaal lekkol hard & snel... toen opeens Dana die het tempo 2 tandjes terug zette, irritante mc die zn bek niet kon houden, neej, alleen de laatste paar nummertjes van Dana waren de moeite... Pavo draaide typische Pavo hardhouse, veel van hetzelfde dus... 4 of 5 nummers van zn Qlimax cd gedraaid...

de sets sloten dus op gebied van Warmduscher, Tinrib & Technoboy uitstekend op elkaar aan, maar toen ineens Dana die een paar nummers draait die ik al gehoord had en veel te langzaam ging na het geweld van die andere 3 en Pavo die Dana nog een xje licht nadeed...

sfeer was half/half... de gabs en de "ouderen" (23+ zeg maar) waren wel relaxed, voor de rest was het een stelletje boeren, als ze erlangs moeten, gewoon beuken, geen sorry zeggen, nix, beetje jammer

en het aantal "leuke dames" vond ik ontzettend tegenvallen (op dat groepje in koeien design na, iemand die gezien?? GODDAMN!!)

maar toch een beter feest dan ik had verwacht, t was wel weer fijn!!

op naar shockers

Old Post Apr-07-2002 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Cosmic Gate - Lekkere inkomer, ze pakten 't op waar ze op Trance Energy Utrecht waren gebleven, afgezien van de eerste paar platen dan. Geluid was toen nog wel wat zacht.
Gary D - Ook erg lekker, goeie melodietjes met flinke beats
Warmdüscher - Vond ik zeer goed draaien, alleen naar het einde toe werd het wat eentoniger
Capt.Tinrib - Sorry maar ik vond er weinig aan..
Technoboy - Heel strak 8-)
Lady Dana - Nog strakker B-)
Pavo - Topper van de avond, het leek wel haast gabber :P

Btw, hoe heet die plaat met het sample 'Hardcore will never die?' die zowel Warmdüscher als Dana draaiden :? ?

Plus:
- Muziek B-)
- Vlotte entree, afgezien van de bonnen
- Trein op de heenreis perfect geregeld
- Lekkere ruime opzet, veel beweegruimte

Min:
- Garderobebonnen en drankbonnen verkoophokjes kwamen pas na 21u op gang
- Minutenlang buiten in de kou staan wachten in een t-shirtje
- De garderobe bij het verlaten van de party. Damn daar stonden we wel een half uur te duwen
[Wel lekker overigens als je omringd wordt door meiden die tegen je aan worden gedrukt ]

Old Post Apr-07-2002 18:58  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

PHAT feest, grootste minpunt:

Waar was
KAI!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-07-2002 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

quote:
Btw, hoe heet die plaat met het sample 'Hardcore will never die?' die zowel Warmdüscher als Dana draaiden :? ?

Warmduscher - Hardcore will never die

Zo te horen heb ik wat gemist!!!

Mazzel!

Old Post Apr-07-2002 19:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Vet feestje dus aan al die reacties te lezen

Old Post Apr-07-2002 20:27 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NiTro
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Remy D

Waar was
KAI!!!

Dat vroeg ik me dus ook al af! Maar voor de rest PHAT feest!

Old Post Apr-07-2002 21:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for NiTro Click here to Send NiTro a Private Message Add NiTro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Remy D

Waar was
KAI!!!

Kai had Dana toch platgeneukt backstage?

Old Post Apr-07-2002 21:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe was Qlimax?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRecorded on Manuel Le Saux set @ Luminosity 2015 [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBurufunk - "Freakaboom" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:06.

Forum Rules: