tering zeg, ik heb nog nooit zo'n vertiefte clip gezien, er worden interviews gegeven en die hoor je gewoon tijdens het nummer, en allemaal race-geluiden erdoorheen, ik vond dat bij Marco V - Godd al redelijk irritant maar dit is toch echt het toppunt!!!
Rank1 zou zich moeten schamen!!!! Het is om te janken zo slecht
Zag al dat ie aan te vragen was op The Box
Maar nog nie gezien
Vond bij GODD die racegeluiden al zo irri, gaat hem maar eens aanvragen dan
Apr-14-2002 21:13
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Zag al dat ie aan te vragen was op The Box
Maar nog nie gezien
Vond bij GODD die racegeluiden al zo irri, gaat hem maar eens aanvragen dan
De nieuwe clip van timo maas - shifter die is erg goed en ook een veel beter nummer
Apr-15-2002 10:04
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
dit is te triest voor woorden....... ik kan me bijna niet voorstellen dat het een clip van Rank 1 is.
Apr-15-2002 11:12
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
hahahahah wat heb ik gelachen
Dat "hollands" Engels ook van die lui in die clip. "He has a lot of guts in his ass" rofl. Beetje domme clip idd, volgens mij zag ik ook nog iemand soort van hakken? kan dat?
GreetZ, DC
Apr-15-2002 12:35
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!
hoe moeilijk is het om een goede videoclip te maken.......??
Toen ik die fotoos zag van de opnamen met die cars enzo dacht ik nog.. nou dat ziet er leuk uit!
Maar 'why the hell' moeten die geluiden boven het nummer uitkomen, of beter gezegd waarom hoor je geluiden die niet bij het nummer horen.
Schande weer dit.. eerst Godd en nu dit.. het zal wel aan id&t liggen denk ik dan.. want rank 1 laat hun eigen nummer niet zo verneuken !!
Heb hem ook inmiddles voorbij zien komen.
Echt zonde dat ze er zon slechte clip van gemaakt hebben
Apr-15-2002 19:17
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik zag net die clip van marco v - simulated..
vage clip zeg.. lol
maar hijs iig beter als die van rank1 en der zitten ook niet irritante geluiden bij die de muziek verneuken..
Registered: Sep 2001
De clip heb ik ook nu gisteren gezien, en vind het gewoon erg jammer dat het zo'n clip is geworden. Ten eerste zie ik weinig samenhang in de clip met betrekking to het nummer. "Awakening" hmm tja denk dan niet gelijk aan een stel wegracers! En een paar leipe wijffies....
Verder zoals al meerdere keren gemeld is het geluid tussen de clip door zwaar irritant. En spoort die clip nu niet aan tot illegale straatraces
Id&t heeft zo i zo een dikke vinger in de pap om de clips te maken. Dus denk niet dat Rank 1 veel schuld heeft aan het verkrachten van het nummer... Althans ze wel wisten wat er zou gaan gebeuren.