Dance Again feest donderdag 25 april, (Johan Gielen)
Jah,, ik d8 vorige x was er ook wel aardig wat response op deze thread, maar donderdag de 25e is het weer zo ver.. Er wordt dan weer een Dance-Again feest georganiseerd; Johan Gielen is dit x de dj, samen met de huisdj Mark Stable.. Ik ga in ieder geval, dj Lex die zit in euro disney (tis maar waar je prioriteiten liggen hè ) en Tijs08 ging ook.. Nou, omdat er vorige x ook nog ta-ers waren die niet helemaal zkr gingen, (Raymond was er natuurlijk wel!) en uiteindelijk toch niet gingen, hierom moet je vooral gaan: Mooie vrouwkes, goeie dj's en nog meer mooie vrouwkes hehe
LTR!
|