Lisa "Left Eye" Lopes van de R&B groep TLC is donderdag omgekomen bij een auto-ongeluk in Honduras. Ze was op slag dood. Dit is vrijdag bekendgemaakt door haar platenmaarschappij.
De bandleden van TLC reageerden geschokt 'We zijn samen opgegroeid en waren een soort van familie. Vandaag hebben we een zuster verloren'. Lopes was op vakantie in het Midden-Amerikaanse land. Bij het ongeluk waren ook zeven anderen betrokken, niemand hiervan raakte gewond.
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Wow! niet te geloven zeg!
___________________
Sasha!
Apr-26-2002 10:25
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Is dat die lekkere van het stel?
Wel kut jah... Waarom kan zoiets niet DJ Jean / Jantje Smit overkomen? (Wow, coïncidence.. Jean..Jantje...allebei bout..zo had ik het nog nooit bekeken)
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-26-2002 10:27
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
Location: Netherlands
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht
wie strijkt die centen dan toch op
___________________
All rhythm evolves around a kick...
Apr-26-2002 10:35
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht
wie strijkt die centen dan toch op
SJah wat denk je van de familie en de platenmaatschappij???
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-26-2002 11:10
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht
wie strijkt die centen dan toch op
die net na haar dood was al lang geleden opgenomen en diegene die nu net uit is is (de clip tenminste) opgenomen vlak voor t ongeluk. ze stortte nl. neer op de terugweg naar huis :S
wie die centen opstrijkt? platenmaatschappij denk ik
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Apr-26-2002 11:11
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
Damn,tlc roeleerde dik.
Had zelfs nog een cd van ze gekocht ooit.
Don't go chashing waterfalls,please stick to the riviers and the lakes that your used to....
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Apr-26-2002 11:36
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht
wie strijkt die centen dan toch op
wel jammer dat dit ook weer gebeurd is.. ze hadden soms best wel vette clips en traxx...
en wat dacht je van 2pac.. die gast is al meer als een jaar dood en er komen nog steeds clips van em op buis (van matriaal van toen ie nog leefde), hij had al heel veel opgenomen toen hij nog leefde en dat staat daar bij die platen maatschappij allemaal nog in de kast dus zij kunnen nog wel eff verder!