Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
סיפור שקרה היום בתיכון שלי....
טוב אז ככה:
ביום שישי אני חושב שכבת י"ב הלכו בלילה לתיכון והחביאו מלא בקבוקים מלאים במים
ואז היום הם הוציאו אותם והתחילו להתפרע.
אני עוד הייתי בשיעור ופתאום שמעתי צעקות...
אם התחילו מחוץ לבניין עצמו בחצר של התיכון לשיר שירים על התיכון ,איזה חרא הוא וכ"ו
והם בנתיים זוקרים מים על כולם וזורקים פצצות עשן ושלג...
עד שהם באו פתאום התחילו לספור עד 10 ופתאום רצו בריצה לתוך הבניין שאנחנו מסתכלים מהצד ,הם באו למלא אותנו בשלג וכולנו ברחנו פנימה והם ממשיכים בפנים לעשות בלאגן כל האוטידוריום מלא מים וצבעים של הפצצות
בקיצור ככה כל הזמן בלאגנים ממלאים את כולם במים שלג וזורקים פצצות
בקיצור אחרי איזה חצי שעה שהם חזרו החוצה ונעלו את הכניסה
הם החליטו ללצאת מהבית ספר.
הייתי בטוח שהכל נגמר אבל עדיין היה לי חלון אז הלכתי לראות מה קורה בחוץ
באמת רציתי להבריז
הם המשיכו בחוץ עם כל הבלאגן ואז הביאו משטרה...
בהתחלה הייתה ניידת אחת עם שוטר אחד ושתי שוטרות...
השוטר תפס אחד שקפץ על מכונית שנסעה ולקח אותו כדי לעצור אותו ממש ב"פראות" כאילו הוא בא להרביץ לו...
היה מול הניידת כל השכבה של י"ב וגם אני הייתי ליד המכונית ,עכשיו הם התחילו לשיר שיעזבו את הילד וככה וככה...עד שזרקו על השוטר קמח וביצים לשוטר כבר נמאס והוא ניסה להכניס את הילד לניידת ואז פתאום התחילו מכות...שיאללה אשכרה באו והלכו מכות עם השוטר...
הייתי בשוק...
בסופו של דבר לקחו את הילד ונסעו.
פתאום מלא ניידות הגיעו וגם ג'יפ משטרה ואמרו לכולם לפנות את המקום ושהם יעצרו אנשים וישללו רשיונות וכ"ו וכ"ו
וזהו בערך עצרו עוד כמה אנשים ולקחו אותם...
שללו לכמה אנשים את הרשיון...
הם ממש היו עצבניים וככה השוטר שהלך מכות לקח ילד והצמיד אותו למכוניות חזק ועצר אותו כמו בסרטיםפ אפילו שהוא לא עשה לא כלום...
זה הסיפור ...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-28-2002 16:32
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
שמע, עם כמה שזה כיףלגמור תיכון יש גבול
יענו סבבה, לעשות בלאגאן, פצצות מים, רונדו וכל זה... אבל פצצות עשן וזה, יש גבול
בטח היה אחוש מבאס, כולם בסבבה שלהם משתרללים- פתאום באים מנאייקים , מתחילים מכות ועוצרים אנשים, לא ממש כיף לגמור את התיכון ככה
___________________
Apr-28-2002 16:55
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
פצצות עשן זה סתם....
חוץ משבמסיבת בוקר ביום שישי זרקו אחד לידי בלי ששמתי לב ואני חוזר הביתה מוריד את הנעל רואה כולה בצבע כחול...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-28-2002 16:59
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
שמע אחי אם הילד ניסע להרביץ לשוטר אז זה באמת מוגזם.......
אני כבר מת לביים תיכון נראה לי ממש כיף כל שנה עושים משהו
אני יודע שלפני איז השנתיים באיזה תיכון לא זוכר איזה
הביאו תרנגולות ושיחררו אותם ופיזרו מלא דם מלאכותי........
Apr-28-2002 17:07
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
טוב אז תשמעו מה היה שנה שעברה אצלנו
בבליך יש מסורת כבר עשרות שנים שכל שנה לקראת הסוף השכבה שמסיימת עושים רונדו - שבו מעבירים בביה"ס מכוניות (יש באמצע הביה"ס כביש) וכולם על המכוניות זורקים ביצים וקמח ומים וכאלה שטויות
קיצר שנה שעברה ממש הגזימו והביאו עכברים !!! ושמן ומלא דברים מגעילים אז השנה החליטו בהתחלה לבטל. אח"כ החליטו פשוט לעשות רונדו בשפיים - לקחת את כל ה2000 תלמידים בביה"ס לשפיים ושם יהיה הרונדו וזה יכל היה להיות שיא !!! כבר היו תכנונים להביא ג'וקים עזים מה שיש
אבל זה בוטל בינתיים בגלל המצב הבטחוני
אבל כבר תכננו בביה"ס לעשות רונדו לבד בלי שהמורים או מישהו ידע....
בלי מכוניות סתם לזרוק דברים ולהרוס את הביה"ס !!!!
ושמעו לא צחוק מדובר בשכבה שהשנה בטיול שנתי באילת עשינו חור בקיר במלון
כמעט כולם השתכרו
היה רשום על זה גם בעיתון אח"כ........
ים ילדים קרועים
Apr-28-2002 18:20
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
אצלינו גם היתה מסורת כזאת אבל השכבה החננית שלי שברה את זה
המורים והערייה כל כך לא רצו שיעשו בלאגן
שהם כל שנה ביום שיש את הבלאגן
עושים בבית ספר מסיבה אם דיי גיים מפורסמים
מחלקים פיצות ושנה שעברה הם פשוט בנו לונפארק בבית ספר
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Apr-28-2002 18:42
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
חבר שלי סיפר לי על מה שקרה היום
נקרעתי מצחוק
קיצר
אני כולה בכיתה ט' אבל אחשלי סיפר לי מה הוא וחברים שלו עשו שנה שעברה אצלהם
הם באו לכל התיכונים בכפ"ס וכיסו הכל בגרפיטי ונייר טואלט
אח"כ הם הלכו לחטיבות וליסודיים וטיפה ריססו
כמה מהם נתפסו וניקו הכל או הרוב וכל השאר הסתלבטו
Apr-28-2002 19:32
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
דברים נחמדים עושים אצלכם בבתי ספר
אצלנו ב י"ב יש ילדה שאבא שלה הוא זה שעשה את התיפעורה של "הכספת"
אז הוא עשה כאילו את בית הספר איביזה הביאו תותח כצף וכל בית הספר שלנו היה מלא כצף
אח כך עיוני כללי רצו לעשות נקמה לעיוני כי הם כל הזמן מנודים(הכלליסטים)
אז הם באו עם קרטונים כאלה על במה והיה אמור להיות רשום עיוני כללי על כל קרטון יש אות אז בקיצור הם יתבלבלו ולא הצליחו לסדר את זה כמו שצריך אז איזה אחד עושה אהה רואים שאתם עיוני כללי
(במקרופון)
בסוף הם פיצצו את כל האלה מעיוני במים עם תותחי מים וצבע זינו אותם איך שנקרא
ואיזה אחת כוסית לאלה עשתה כאילו סטרפטיז ונפלה לה החזיה
טוב ביא אישה איך אפשר
Apr-28-2002 19:39
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
שנה שעברה ה יב אצלנו פשוט עשו את זה טוב!!!
הם פוצצו את כל מי שבא עם קמח וביצים ומים והיה אדיר
נעלו את כל השערים ככה שאם מישהו רצה להכנס פנימה אז הוא נדפק בחוץ ופוצצו אותו...
בי לא נגעו כי חברים שלי מ יב אמרו להם לא לעשות לי כלום...
קיצר הם אחר כך פרצו לתוך הבית ספר והתחילו עם רובי מים לירות על מלא אנשים
היה גם אחד עם כזה מיכל של מדבירים על הגב והוא פשוט ריסס אנשים כמו ג'וקים... זה היה ענק!!!!!!
קיצר גם להם הביאו משטרה וגם להם עצרו והיה סיפור ובלה בלה בלה
גם היה כתוב על זה במלא עיתונים
אריק... השכבה שלכם באמת מאפנה... הולכים ורוקדים לי במקום לעשות פוגרום... אבל חפיף יהיה טוב
ידידה שלי סיפרה לי שהיא שנה הבאה רוצה לקנות מלא עכברים ולשחרר אותם בבית ספר ככה שכולם יפחדו מהם
אה ואריק... אני חייב לציין משהו אחד טוב שהשכבה שלך עשתה
היו כמה ילדים מהשכבה שלו שהביאו למורים עוגה שהם יאכלו ממנה...
הם שמו בתוך העוגה מלא חומר משלשל... כמה מורים חלו ואחת אפילו התאשפזה
היה כתוב על זה בעיתונים ואפילו ברדיו אמרו על זה
מצחיק
___________________
.
Apr-28-2002 22:22
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
חחחחחחחחחחחחחחחח
רגע אז מה קרה לילדים בסופו של דבר?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Apr-29-2002 11:36
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
ת'אמת לא עשו להם כלום עדיין
המרכזת שכבה שלהם מגינה עליהם למרות שהיא גם אכלה מהעוגה
___________________
.
Apr-29-2002 11:42
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אני מדבר על הסיפור הראשון
שנה שעברה עם י"ב
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!