|
Re: Sensation VS « O »
| quote: | Originally posted by MaGiK54
The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote vinden.
Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.
De grote jongens van ID&Shit kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ». |
Mja psies,en t scheelt een heleboel eurootjes...
Als in de <> TMFertjes gaan komen,dan pas spring ik de barricades op
Maar dat zal wel loslopen want ze hebben nu prima alternatieven zoals sensation,trance energy,innercity etc etc,zelfs qontact lijkt te worden bestormt door meer TMFertjes dan de eerdere qontacts,2 bad majah,we trekken wel weer verder
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|