Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS party-report
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Leander
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001
NEXUS party-report

Ik geloof niet dat er iemand van TA op Nexus was afgelopen maandag (behalve Eye-Riz, Dago B en ikzelf), maar om iedereen jaloers te maken post ik hier toch maar een report

Het begon voor mij al erg vroeg toen ik om 22.05 door de taxi werd afgezet bij het foeilelijke pand aan de Tractieweg in Utrecht. Bij binnenkomst blijkt echter maar weer dat schijn bedriegt, aangezien Chantal en Sander van Deco-Droom weer bijzonder knap werk hebben geleverd met hun decoraties. De combinatie van blacklight en glow-in-the-dark maakt het geheel altijd zeer bijzonder. De vloer in dit pand is voorzien van tapijt, wat ook zorgt voor een stukje extra sfeer. (geinig detail: toen ik binnenkwam was de schoonmaak-mevrouw bezig de hele zaal te stofzuigen; ga er maar aan staan )

Aan mij was de eer om de eerste anderhalf uur m'n DJ-kunsten te vertonen. Erg spannend, want het was de eerste keer dat ik een volledige set mocht draaien voor publiek. Hierbij wil ik de Nexus-crew ontzettend bedanken voor deze gelegenheid!!! Ik vond het een hele eer; zeer tof!

Om 22.30 gingen de deuren open en zette ik de eerste plaat op. Langzaam druppelden de mensen binnen en halverwege de set begon het al redelijk druk te worden en betraden de mensen de dansvloer. De muziek was nog lekker rustig (Trance/Progressive, met aan het einde een paar knallers; Sorry nog daarvoor Eye-Riz )om niet iedereen direct af te beulen, want er was nog een lange weg te gaan tot 7.00 uur
Over de kwaliteit van deze set kan ik natuurlijk weinig zeggen, behalve dat ik m'n best heb gedaan en dat het technisch allemaal wel aardig liep.
Het publiek had er ook zin in en tegen het einde (00.15) stond de dansvloer al aardig vol.
Vervolgens was het aan Eye-Riz om de draaitafels over te nemen . Ik kan je vertellen: ze heeft 't 'm weer geflikt! Het nog steeds in aantal toenemende publiek lustte er wel pap van en Eye-Riz leek er zelf ook bijzonder veel plezier in te hebben. De combinatie van progressive, trance, hard-trance, (tranzy) techno en wat allemaal nog meer doet het iedere keer weer goed! Petje af!
Inmiddels was het ook erg druk geworden, waardoor de temperatuur flink opliep. Dat mocht echter de pret niet drukken en het publiek bleef gewoon doorgaan met dansen.
Na Eye-Riz was de beurt aan UP. Ook hij heeft weer een zeer indrukwekkende set neergezet. Ik had de indruk dat het geheel iets harder en meer up-tempo was dan we gewend zijn van UP. Ik vond het in ieder geval ontzettend goed!
Ondertussen verschenen er in de zaal steeds meer oranje/rood gloeiende glow-sticks. Net als de glow-in-the-dark armbandjes op het vorige feest werden deze gratis uitgedeeld door de Nexus-crew. Respect!
De tijd was inmiddels rijp voor wat serieus beuk-werk. Omstreeks 3.30 nam Navigator plaats achter de draaitafels. Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet veel meer heb meegekregen van zowel Navigator (techno) als Bemmel (acid/techno), die als afsluiter draaide. Wel kan ik zeggen dat van het begin tot het einde de sfeer weer totaal Nexus was. Dat wil zeggen dat het zwaar relaxed was, met zeer uiteenlopende soorten mensen.
Al met al kunnen we weer spreken van een bijzonder geslaagde Nexus. Mensen die niet zijn geweest moeten zich nu in een hoekje gaan zitten schamen tot het volgende feest (september).

De reacties van de mensen geven het ook al aan: Nexus Rules!
(zie http://www.nexusparties.nl)

quote:

Q-night was geweldig - wat een locatie - wat een sfeer - wat een vette platen

quote:

Voor het eerst het gevoel dat het echt kan tippen aan die good old party vibes van rond de jaren '90..

quote:
Mijn complimenten voor de aparte sfeer en creativiteit van the Queensnightparty. Ik heb me echt super vermaakt, geeen negatief woord over jullie fuif.

quote:

Ruim 30 uur na het feest voelen wij ons nog steeds happy!!! Wat een knaller zeg, we kunnen gwoon niet geloven dat dit feest in Utrecht plaats vond!!!

quote:

Wat een platen keuze van de dj´s, echt helemaal super geweldig!!!

Need I say more?

Leander

Old Post May-01-2002 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Leander Click here to Send Leander a Private Message Visit Leander's homepage! Add Leander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

niet verder vertellen hoor, maar Leander draaide errug goed!

Old Post May-01-2002 23:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

SEPTEMBER PAS

DAT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JE NIET!!

kunnen jullie niet een extra summer edition inlassen ofzo??

zou heel fijn zijn

Hard = goed

Old Post May-02-2002 08:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

Kolkie gun die hardwerkende mensen toch hun vakantie

Maar eh jammer dat ik er nie bij was, volgende keer beter
Ik had lekker regen op de vismark

Old Post May-02-2002 08:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

in onze hal was het lekker droog, geen regen gezien

Old Post May-02-2002 13:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
Re: NEXUS party-report

quote:
Originally posted by Leander

Need I say more?

Nop, volgende keer ben ik er zeker, dan heeft dit feest wel voorrang bij mij,
leuk partyreport!

Old Post May-02-2002 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Wow! vet Party-report Leander! ik was al onwijs benieuwd hoe het geweest was! Oh ik krijg echt kippenvel als ik het lees! zooo vet zeg! Tering in september ben ik 200% weer van de party!
Hoe was het trouwens met de drukte? was het reserveren achteraf noodzakelijk geweest of niet? en hoe was de after-party?

Sasha!

Old Post May-03-2002 00:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Het feest was zo mogelijk nog vetter dan de keer ervoor. 2 keer zoveel mensen ( 680 !!!), dus lekker druk, maar gelukkig net niet te. Supersfeer wederom ( het Nexuspubliek is echt super, ik sta elke keer weer versteld van hoe relaxt het is en vele met mij denk ik), ik vond de muziek ook beter, misschien door het geluid wat alweer beter was, mooi, zuiver en een beter volume. De decoraties waren echt helemaal te gek en samen met het licht zorgde dat ervoor dat het er ontzettend goed uitzag. Heb eigenlijk geen mooier feest meegemaakt. Voor alle TA-ers die de vorige keer zijn geweest en nu niet..... stom, stom, stom. Vrienden van me wilden naar Amsterdam, maar zijn toch even langsgeweest en.......haha, niet meer weggegaan!

O, en Onno, ik wil wel even een report van Contaqt, en dan vooral van Armin!

www.nexusparties.nl

Old Post May-03-2002 09:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

September pas!!

Shit dan ben ik er niet meer, en ik was juist zo van plan echt te komen "binnenkort" :s

Nou ja, dan maar een jaartje wachten

Old Post May-03-2002 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

heej ik bedenk me nu dat je het eerder wel eens over "weilandfeestjes" hebt gehad eye-riz, of is dat in september? lijkt me toch niet....

Old Post May-04-2002 12:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

ik kon toen niet meer op het woord 'buitenfeestjes' komen, vandaar weilandfeestjes
Maar die feestjes gaan we niet aan de grote klok hangen

Old Post May-04-2002 13:21  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

De foto's van Nexus staan online!
Verder gaan we vandeweek ook nog de livesets van alle vier de dj's toe voegen. Die moeten alleen nog eerst even omgezet worden naar mp3.
Voor wie Leander nog niet kent: hier istie

Old Post May-04-2002 15:03  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS party-report
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhardtrance tune from 2000? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSun Decade - I'm Alone (Ronski Speed Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:28.

Forum Rules: